stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

anamarija lampic nico gross af Ekipa24.si

Slovenska zvezdnica z ostro kritiko smučarske ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

Na ljubljanskem trgu zrasla božična smreka opozorila

kl, 23.12.2020 21:37:50

Zaradi pandemije in odpovedi prireditev se je poleg nastopajočih na robu preživetja znašlo veliko delavcev, ki jih na odrih ne vidimo ...

Delite na:
Na ljubljanskem trgu zrasla božična smreka opozorila
Smreka iz odrskih konstrukcij opozarja na težave prireditvenega sektorja odkrito.si

Kongresni trg v Ljubljani je le eden izmed prostorov, na katerih se v prestolnici skozi vse leto dogajajo različne prireditve. Božična smreka, ki je zrasla na tem trgu, ni bila pripeljana iz naših gozdov, ampak je zgrajena iz odrskih konstrukcij in luči kot opozorilo na prireditveni sektor, ki je v letu 2020 skoraj popolnoma zastal.

Kot osvetlitev težav vseh zaposlenih v tem sektorju in hkrati luč upanja za prihajajoče leto.

V zadnjem letu je bilo namreč odpovedanih na tisoče dogodkov, ugasnili so prihodki, mnogi v prireditvnem sektorju, tako nastopajoči, kot zaodrski delavci, so se znašli na robu preživetja.
Vsi vpeti v prireditve sicer skrbijo predvsem za nasmeške in veselje ljudi, a jim je bilo to letos onemogočeno, zato upajo, da bodo s posebno smreko pričarali tudi nekaj prazničnega vzdušja.

Božično smreko je s pomočjo MO Ljubljana in požrtvovalnih posameznikov ter podjetij postavilo dobrodelno društvo MiDelamoDogodke.

Društvo je na težave vseh delavcev v zaodrju in seveda vseh nastopajočih, opozorilo že septembra z videom #midelamodogodke, ki si ga je na Facebooku in YouTubu ogledalo več kot 50.000 ljudi.

Pozneje je na problematiko opozarjalo še z akcijo #LightItInRed, v kateri se je 44 slovenskih prizorišč za en večer obarvalo rdeče.

Pred kratkim pa je zagnalo tudi dobrodelno akcijo za odrske delavce, v kateri s prodajo majic, puloverjev in vrečk društvo zbira denar za odrske delavce. Ogroženim bodo namenil ves dobiček.