Avto.info

Fiat pandina

Sedanja panda bo kot pandina živela do leta 2027

Fiat je predstavil novo različico sedanje pande, ki bo vzporedno z novim prihajajočim modelom v Italiji nastajala še tri leta.

Petek, 1. marec 2024

Fiat je v Stellantisovi tovarni v kraju Pomigliano d’Arco, nedaleč od Neaplja 29. februarja, natanko 40 let od razkritja prve pande, pokazal pandino. Pandina je nova različica obstoječega modela, ki so ji namenili paket asistenčnih sistemov in digitalno instrumentno ploščo. Ob tem so potrdili, da bo proizvodnja tam potekala do leta 2027.

Panda je tako dobila razmeroma osnoven paket asistenčnih sistemov, ki jih zahtevajo evropski predpisi. Serijsko bo tako opremljena z naprednim samodejnim zaviranjem v sili, s sistemom za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu, sistemom za zaznavanje nepozornosti voznika in sistemom za prepoznavanje prometnih znakov, ki deluje s pomočjo kamere v vetrobranskem steklu. Poleg tega so tu še sistem za samodejno preklapljanje med dolgim in zasenčenim snopom sprednjih žarometov, tempomat, parkirna tipala zadaj in šest zračnih blazin.

Notranjost je dobila 17,8-centimetrski (7-palčni) zaslon namesto klasičnih merilnikov, ki vključuje tri različne grafike, serijska oprema pa vključuje še enako velik zaslon multimedijske naprave. Armaturni plošči so namenili osrednji del v beli barvi, sedeži pa so odeti v trajnostne materiale ter okrašeni z logotipom pandina in rumenimi šivi.

Zunanjost je povzeta po različici city cross z nekaj posebnimi elementi, kot so pokrovi zunanjih ogledal v rumeni barvi, obraz pande pa pokrovčkih koles in napis pandina na bokih.

Na predstavitvi niso omenjali motorne ponudbe, zato sklepamo, da bo še naprej na voljo litrski trivaljnik z blagohibridno tehnologijo, ki razvije 52 kilovatov (70 KM) in je povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Prodaja pandine bo stekla letos poleti, proizvodnja pa bo do leta 2027 potekala vzporedno z novo pando, ki bo nastajala v srbskem Kragujevcu.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.