Christina Aguilera je po dvajsetih letih obudila zimzeleno uspešnico. Foto: Reuters
Christina Aguilera je po dvajsetih letih obudila zimzeleno uspešnico. Foto: Reuters

Poglavitno sporočilo nove vizualne podobe uspešnice je usmerjeno v družabna omrežja, ki so postala tako nepogrešljiva v sodobnem svetu, da močno vplivajo na našo samopodobo in duševno zdravje. XTina je povedala, da tako obeležuje dvajsetletnico izida albuma Stripped, ki ga je povezala s svetovnim dnevom duševnega zdravja. Oboževalcem je sporočila, naj se vsaj za nekaj trenutkov "izpišejo in na prvo mesto postavijo lastno delo in dušo."

Korelacija med družabnimi omrežji in težavami najstnikov

Dodala je, da je bil izvirni video skladbe Beautiful namenjen ozaveščanju ljudi o smislu za sočutje. "Tudi nov videospot ne zanemari starega sporočila, ki nas opozarja, naj ne opustimo svojih najpomembnejših vrednot, kot sta iskanje ravnovesja v življenju in sprejemanje samega sebe."

Tudi nov videospot ima podoben učinek in sporočilo, je pa postavljen v sodobnejši kontekst. Zvezdnica je to storila tudi zaradi negativnih vplivov družbenih omrežij na mlade, ki so jim strokovnjaki že dokazali korelacijo s samopoškodovanjem, negativnim sprejemanjem lastnega telesa in motnjami hranjenja. "To se mora spremeniti," je sklenila.