Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Gregor Pavšič

Petek,
22. 7. 2022,
7.38

Osveženo pred

1 leto, 9 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,25

3

Natisni članek

električni avtomobili Alpine A110 E-ternite Alpine A110 Alpine

Petek, 22. 7. 2022, 7.38

1 leto, 9 mesecev

Alpine A110 E-ternite

Prihodnost začrtana: tak je prvi alpine na elektriko #foto

Gregor Pavšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,25

3

Alpine A110 E-ternite | Foto Renault

Foto: Renault

Alpine je ob 60-letnici modela A110 predstavil njegov električni prototip, ki je predvsem vpogled v prihodnost te Renaultove športne znamke.

Za Alpine je to prvi električni avtomobil, prav tako pa tudi prvi s premično streho. Naslednja generacija A110 bo električna in na cestah jo lahko pričakujemo okrog leta 2025. Zdaj razkriti prototip neposredno ne napoveduje tega avtomobila, Alpine je želel predvsem izpostaviti, da bodo tudi pri električnem pogonu ostali zvesti ključnim delom športnega avtomobila – to je kar najnižji masi in odličnim voznim lastnostim.

Lado Leskovar Alpine A110
Avtomoto Ste jo poznali? Znani Slovenec razkril svojo skrito stran. #video

Baterije so razdelili v več sklopov

Električni prototip so izdelali na osnovi bencinske A110, vanjo pa so vgradili baterijski sklop iz megana e-tech electric. Baterijski sklop so razdelili v namenska ohišja in jih razporedili po avtomobilu.

Štiri enote baterij so spredaj, osem pa jih je zadaj. S tem naj bi ohranili vozne lastnosti, ki danes ustrezajo vozilu s sredinsko postavljenim bencinskim motorjem.

Pri boju z maso so bili uspešni

Baterije imajo skupno maso 392 kilogramov, a neto masa vozila je le 258 kilogramov večja kot pri bencinski različici. Elektromotor zmore 178 kilovatov, kar zagotavlja pospešek do sto kilometrov na uro v 4,5 sekunde in najvišjo hitrost 250 kilometrov na uro. Moč se na kolesa prenaša prek dvostopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko. Po standardu WLTP ima električni alpine do 420 kilometrov dosega.

Alpine A110 s
Avtomoto Francoski "all in": tako dobrega nismo vozili že nekaj časa #foto

Alpine A110 E-ternite | Foto: Renault Foto: Renault

Alpine A110 E-ternite | Foto: Renault Foto: Renault

 

Ne spreglejte