Ljudi, ki zaradi različnih oviranosti ne morejo uporabljat neprilagojene strani, je veliko. Morda bi z veseljem postali vaše stranke, če bi si lahko ogledali vašo ponudbo. Za mnoge organizacije je dostopna spletna stran zakonska obveza. Za vsa podjetja pa velja, da z dostopnostjo kažejo svoj odnos do oviranih oseb.
O tem, ali je digitalna dostopnost zgolj strošek ali pa tudi tržna priložnost, bo na dogodku Digistacija 24, ki ga organizira podjetje Creatim, govoril Tilen Škraba, direktor Zavoda za digitalno dostopnost, ki je referenčne inštitucija za to področje v Sloveniji. Širjenje zavedanja o pomenu digitalne dostopnosti za ovirane osebe Škraba razume kot svoje poslanstvo.
Na dogodku boste spoznali tudi večjezični bot Alma, ki na spletni strani slovenia.info tuje obiskovalce usmerja in jim razkazuje Slovenijo. Alma zazna uporabnikove potrebe in mu postreže z relevantnimi informacijami. Predstavil ga bo Sebastian Žetko, oblikovalec uporabniške izkušnje in predavatelj, ki se že več kot 11 let ukvarja z oblikovanjem digitalnih produktov, v zadnjem času pa se ukvarja tudi z implementacijo umetne inteligence na področje uporabniške izkušnje. Prestavil bo svoje izkušnje s projekta Alma in kaj od tega lahko prenesete v svoje poslovanje.
Nastopili bodo še trije govorniki:
- Goran Novković, urednik revije Podjetna Slovenija, bo predstavil, kako komunicirati v digitalni džungli,
- poslovni svetovalec Uroš Rosa, bo predstavil, kako so v podjetju Akrapovič za več kot trikrat povečali prodajo,
- Gregor Štern, specialist za digitalni marketing v podjetju Creatim, pa bo govoril o tipičnih napakah, ki spodkopavajo konverzijo.
Več informacij po dogodku je na tej spletni povezavi >>.