Foto: EPA
Foto: EPA

Med majem in julijem je Zoom ustvaril 316,9 milijona dolarjev (268,6 milijona evrov) dobička, kar je več kot 70 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, so sporočili iz družbe.

"V prvem četrtletju smo ustvarili več kot milijardo dolarjev prihodkov in dosegli močno dobičkonosnost," je sporočil izvršni direktor Zooma Eric Yuan. Toda delničarje bolj kot te številke, ki so precej boljše od pričakovanj analitikov, zanimajo napovedi za tekoče četrtletje.

Tu pa je Zoom previden in je vlagatelje pripravil na občutno šibkejšo rast prihodkov kot v času razcveta poslovanja na začetku pandemije covida-19. Na napovedi o manjši rasti so se že odzvale borze, Zoomove delnice so se namreč v trgovanju po zaprtju borz pocenile za okoli dvanajst odstotkov.

Prihodki so se ob tem povečali za 54 odstotkov na 1,02 milijarde dolarjev (864,3 milijona evrov). Medtem ko večina drugih podjetij o tako močnih stopnjah rasti lahko le sanja, pa je Zoom v prejšnjih četrtletjih beležil še precej višje stopnje rasti od teh.

Poleg tega družba predvideva, da se bo število uporabnikov njenih storitev še naprej zmanjševalo. Za tekoče četrtletje pri Zoomu napovedujejo "le" še 30-odstotno povečanje dobička. Drug izziv je vse močnejša konkurenca. Tekmeci, kot je Slack, pa tudi velike korporacije, kot sta Microsoft ali Cisco, se močno borijo tudi za uporabnike, ki sedijo v domačih pisarnah.