V Sevnici

Foto: Oblastniki so se fotografirali pri novozgrajenem krožišču v Šmarju

D.K./STA
11. 3. 2024, 17.47
Posodobljeno: 11. 3. 2024, 18.46
Deli članek:

Po oceni ministrice za infrastrukturo gre za veliko pridobitev tako za Sevnico kot okolico.

Občina Sevnica
Otvoritve krožnega križišča v Šmarju, ki sta ga slavnostno predala namenu ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek in Srečko Ocvirk.

Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek in sevniški župan Srečko Ocvirk sta danes namenu uradno predala novozgrajeno krožišče v Šmarju na regionalni cesti Boštanj-Planina, ki zaokrožuje prometno ureditev primarne vstopne točke v Sevnico in tamkajšnjo industrijsko cono.

Kot je ob predaji dejal župan Ocvirk, krožišče in nanj povezan nadvoz čez trebanjsko železniško progo, ki ga je občina zgradila leta 2022, dajeta nov pomen vstopu v mesto Sevnica in bližnjo industrijsko cono. Z njima so izboljšali prometno povezljivost, prometno varnost in tudi dostop v industrijsko cono. Ob tem je podaril, da so "ceste, železniške in druge povezave ključni dejavnik razvoja".

Z omenjenimi naložbami so po Ocvirkovih besedah preuredili videz Sevnice in njeno dostopnost v "nek kompleksnejši prometno urejen sistem". "Na tak način se Sevnica vključuje v kakovostno državno cestno mrežo, ki je potrebna za sodoben razvoj mesta," je dejal.

Ministrica je spomnila, da je naložba v krožišče vključevala preureditev trikrakega križišča v krožišče, ureditev pločnikov, kolesarskih stez, razsvetljave, odvodnjavanja in prometne signalizacije. "Z obnovo se bodo izboljšali prometna varnost, varnost peščev in kolesarjev," je dejala.

Vrednost gradbenih del na krožišču je znašala nekaj manj kot 1,7 milijona evrov, od česar je nekaj manj kot 1,5 milijona prispevala država, preostalo pa občina.

Po ministričinih besedah to ni edina naložba, ki jo na Sevniškem načrtuje ministrstvo. Med drugim so v načrtu še rekonstrukcija ceste Šentjanž-Glino, obvoznica Blanca z nadvozom čez železniško progo, rekonstrukcija ceste Loka-Rašica in ureditev ceste skozi Radno. Pri tem je dejala, da bo na dinamiko izvajanja omenjenih projektov vplivala predvsem javnofinančna slika, "kjer pa imajo absolutno prioriteto projekti, ki so v letih 2024 in 2025 povezani z obnovo po poplavah". Zagotovila je, da slednje ne pomeni, da bi bil kakšen projekt, ki je načrtovan, umaknjen, "ampak se morda samo njegova izvedba nekoliko zamika". "Zato občine in župani nimajo razlogov, da bi bili slabe volje," je dejala.

Ministrstvo ima v načrtu tudi prenovo sevniške železniške postaje v Sevnici, vendar pa ministrica danes ni vedela povedati, kdaj bi lahko z njo začeli. "V zadnjem času se nam namreč dogaja, da so vse prejete ponudbe višje od naših ocen, koliko so projekti vredni. Zato bomo vse železniške projekte še enkrat preverili in revidirali, da ugotovimo, kje je težava," je povedala. Obnova železniške infrastrukture po njenih besedah sicer ostaja prioriteta te vlade.

Glede gradnje severnega dela tretje razvojne osi pa je ocenila, da stvari tečejo v rokih, kot so bili začrtani: "Časovnica ostaja, kot smo si jo zadali."