Aerodinamika je pri električnih avtomobilih vse. Paradigma, o kateri je že govoril oblikovalec Robert Lešnik, se zdaj dokazuje tudi v novem Hyundaijevem avtomobilu ioniq 6. Korejci so ga označili kot »električnega streamlinerja« in se navezuje na celo serijo vozil v preteklosti, pri katerih je bila na prvem mestu čim boljša aerodinamična učinkovitost.
Ioniq 6 je nekakšno nadaljevanje zgodbe konceptnega prophecy EV concept. Pri tem pa, tako pri Hyundaiu, niso želeli pozabiti na notranjost, še prijaznejšo do potnikov. »To smo zasnovali kot nekakšen kokon, ki dobesedno objame potnike. Ta vozila z drugačno zasnovo in tehnično arhitekturo dovoljujejo povsem drugačen pristop k oblikovanju notranjosti,« je povedal Sang Jup Lee, vodja Hyundaijevega oddelka za oblikovanje.
Merilniki in multimedijski sistem v osnovi izvirata iz ioniqa 5, poleg njiju sta še dva zaslona v velikosti 12,3 palca. Stanje napolnjenosti baterije pa lahko voznik spremlja kar prek svetlobnih znakov na volanu.
V tesnem sorodstvu z ioniqom 5
Novinec je nastal na platformi E-GMP, na kateri je zasnovan tudi ioniq 5, Hyundai pa še ne navaja ne moči pogona ne dosega z enim polnjenjem. A glede na sorodnega ioniqa 5 lahko ocenimo, da bo sistemska moč pogona okoli 367 kilovatov (500 konjskih moči) in z dosegom več kot 500 kilometrov.
Ioniq 6 v dolžino meri 4,86 metra, v širino 1,88 in višino 1,49 metra, medosje pa je dolgo 2,95 metra. Imel bo dva prtljažna prostora, spredaj in zadaj, o njuni velikosti pa za zdaj še ni veliko znanega.
Avtomobil bo opremljen tudi s tehnologijo V2L (angleško Vehicle To Load), torej bo dovolj zmogljiv za napajanje zunanjih porabnikov.
Uradna predstavitev ioniqa 6 bo v juliju, takrat bo znanih še več podatkov o vozilu.