Turizem 7.4.2023 14:00

Slovenska gospodarstvo in turizem sta se predstavila v Teksasu

Dallas, 7. aprila - Predstavniki slovenskega gospodarstva in turizma so na poslovno-investicijski konferenci Texas Feels Slovenia v Dallasu predstavili potencialnim poslovnim partnerjem iz ZDA. Kot so sporočili organizatorji dogodka, se je Slovenija predstavila kot odlična gospodarska partnerica, država investicijskih priložnosti in trajnostna turistična destinacija.

ZDA, Dallas. Navijači Luke Dončića in njegovega kluba Dallas Mavericks ter maskota nacionalne znamke I Feel Slovenia. Foto: Slovenska turistična organizacija Arhiv Slovenska turistična organizacija

ZDA, Dallas.
Navijači Luke Dončića in njegovega kluba Dallas Mavericks ter maskota nacionalne znamke I Feel Slovenia.
Foto: Slovenska turistična organizacija
Arhiv Slovenska turistična organizacija

V sklopu četrtkove konference so se ameriška in slovenska podjetja ter destinacije srečali na dvostranskih srečanjih, na katerih so preverjali možnosti za sklepanje konkretnih poslov, so v sporočilu za javnost zapisali na gospodarskem ministrstvu, Slovenski turistično organizaciji (STO) in Spiritu Slovenija.

Med več kot 170 udeleženci so bili predstavniki številnih vodilnih ameriških podjetij z različnih področij. Govorci so predstavili slovensko in dallaško poslovno in investicijsko okolje, priložnosti za sodelovanje ter primere uspešnih poslovnih zgodb slovenskih podjetij v Teksasu.

"Teksas kot drugo največje gospodarstvo v ZDA in deseto največje na svetu je prostor z izjemnim potencialom za sodelovanje z našim zelo izvozno naravnanim gospodarstvom kot tudi za prodor teksaških podjetij na slovenski trg. Obenem pa je to odličen prostor za turistično promocijo Slovenije," je dejal generalni sekretar na ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport Mitja Blaganje.

Vršilec dolžnosti direktorja agencije Spirit Slovenija Rok Capl pa je spomnil, da poslovno-investicijska konferenca v Dallasu predstavlja nadaljevanje in nadgradnjo uspešne poslovne zgodbe, ki so jo začeli lansko leto. "Veseli smo, da se jo je udeležilo toliko ameriških poslovnežev, ki so nas prepoznali kot pomembno poslovno destinacijo, tako z vidika ustvarjanja novih partnerstev kot tudi priložnosti za investiranje," so Capla povzeli s sporočilu za javnost.

Izvršna direktorica košarkarskega kluba Dallas Mavericks Cynt Marshall in generalna direktorica London Lions Vanja Černivec sta se strinjali, "da s trdim delom, strastjo in osredotočenostjo lahko v življenju dosežeš prav vse". Prikimal jima je tudi nekdanji slovenski košarkarski as Radoslav Nesterović, ki je Slovenijo predstavil kot deželo športnih prvakov.

Na dveh okroglih mizah so se predstavila slovenska podjetja GenePlanet, BioSistemika, Cleangrad, Aerosol in Ineor. Slovensko poslovno okolje ter poslovne in investicijske priložnosti je predstavil vodja sektorja za spodbujanje tujih neposrednih investicij na Spiritu Vid Habjan.

Danes bo slovenska delegacija v Dallasu obiskala ameriška podjetja, zvečer pa si bodo ogledali slovensko zeleno obarvano NBA košarkarsko tekmo I feel Slovenia night med Dallas Mavericksi in Chicago Bullsi.

Deveto največje ameriško mesto po številu prebivalcev je po pojasnilih organizatorjev dogodka za slovensko gospodarstvo, ki išče priložnosti na 332-milijonskem ameriškem trgu, odlična odskočna deska zaradi prepoznavnosti in izredne priljubljenosti slovenskega košarkarskega superzvezdnika Luke Dončića, člana kluba Dallas Mavericks.

V skupnem projektu, ki je del širših, kontinuiranih in ciljno usmerjenih promocijskih aktivnosti Slovenije na trgu ZDA, sodelujejo še vladni urad za komuniciranje, Turizem Ljubljana, ministrstvo za zunanje in evropske zadeve ter ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Kot programski partner nastopa AmCham Slovenija.