Avto.info

Ferrari 296 GTS

Besni hibrid zgoraj brez

Novi ferrari zgoraj brez je priključni hibrid, ki ponuja 830 “konjev” moči in bo na voljo tudi v bolj ekstremni izvedbi asseto fiorano.

Sreda, 20. april 2022

Po modelu 296 GTB prihaja še malce bolj uživaški 296 GTS, pri čemer S daje vedeti, da gre za spider in ne za berlinetto. Opremljen je s trdo zložljivo streho, ki se odpre in pospravi v 14 sekundah, tudi med vožnjo pri hitrosti do 45 kilometrov na uro. Na zadnjem delu so na pokrovu motorja dodali steklen vstavek, skozi katerega je mogoče videti besni V6. Poleg tega ob odprti strehi kabino od zadnjega dela loči električno nastavljivo zadnje steklo, ki zmanjšuje turbolence in vrtinčenje zraka.

Sama kabina ohranja vse elemente berlinette, pri čemer v Maranellu zagotavljajo izjemne možnosti personalizacije.

Zelo dodelana je tudi aerodinamika vozila, ki vključuje aktiven zadnji spojler in zavorne čeljusti aero. Spojler se pri veliki hitrosti dvigne samodejno in pri hitrosti 250 kilometrov na uro v nastavitvi high down force izvedbe assetto fiorano ustvari do 360 kilogramov navpične potisne sile.

Pogonski sklop je enak kot pri modelu 296 GTB in vključuje 2,9-litrski V6 biturbo ter elektromotor, ki skupaj zagotavljata 610 kilovatov (830 KM) moči. Ob tem bencinski motor razvije 487,5 kilovata (663 KM) oziroma rekordnih 162,5 kilovata (221 KM) na liter prostornine, električna enota pa s pomočjo baterije s kapaciteto 7,45 kilovatne ure prispeva 123 kilovatov (167 KM) moči ter omogoča do 25 kilometrov vožnje brez izpustov. Vse to se na kolesa prenaša prek osemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko.

Tisti, ki želi še več, se lahko odloči za izvedbo assetto fiorano, ki z različnimi elementi iz ogljikovih vlaken prinaša boljšo aerodinamiko in manjšo maso. Paket vključuje tudi blažilnike multimatic, ki so jih razvili s pomočjo izkušenj z dirk GT, posebno barvno kombinacijo v slogu dirkalnika 250 le mans in po naročilu tudi pnevmatike michelin pilot sport cup2R.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.