Avto.info

DS 7

Ko se francoski prestiž sreča s hibridno močjo

DS je razkril prenovljenega križanca DS 7, ki prinaša oblikovalske presežke, sodobnejšo tehnologijo in nov najzmogljivejši pogonski sklop s kar 360 »konji«.

Torek, 28. junij 2022

Najprestižnejša francoska znamka v koncernu Stellantis je svetu pokazala temeljito osvežen model DS 7. Vtis naredi že na prvi pogled, za to pa poskrbijo led dnevne luči, ki se vertikalno razprostirajo po velikem delu sprednjega odbijača. Novo podobo dopolnjujejo tudi matrični žarometi in še nekoliko večja odprtina za zajem zraka z nekoliko bolj vpadljivim vzorcem.

V koraku s trendi so kabino posodobili s sodobnejšo tehnologijo, ki se odraža predvsem pri večjih, 30,5-centimetrskih zaslonih. Prvi ima funkcijo instrumentne plošče, drugi pa služi multimediji. Če je vozilo opremljeno s paketom za avtonomno vožnjo druge stopnje, sta v kabini dve kameri, ki sledita obrazu voznika (premiki očesnih vek, ipd), na voznikovemu zaslonu pa se prikazuje zajem slike infrardeče kamere za nočno vožnjo (DS Night Vision).

Med tehničnimi presežki je tudi sistem za spremljanje podlage in sprotno prilagajanje trdote vzmetenja vsakega kolesa posebej (DS Active Scan Suspension).

Motorna paleta je po večini nespremenjena, saj v ponudbi ostajajo 1,5-litrski turbodizel s 96 kW (130 KM), dva bencinska puretech motorja s prostornino 1,2 in 1,6 litra ter močmi od 96 do 166 kW (130 do 225 KM), nekdanji vrh ponudbe pa ostajata priključna hibrida z 225 ali 300 »konji«. Vsi priključni hibridi imajo vgrajeno zmogljivejšo 14,2-kWh baterijo, ki naj bi po trditvah tovarne omogočala vse do 81 kilometrov popolnoma električne vožnje.

Oddelek DS performance je vse skupaj še nekoliko bolj začinil in v DS 7 vgradil priključnohibridni pogonski sklop, ki ga sicer že poznamo iz peugeota 508 PSE. Gre za kombinacijo 1,6-litrskega turbo bencinskega motorja s 147 kW (200 KM) in dveh elektromotorjev – enega spredaj in drugega zadaj – z močmi 81 kW (110 KM) in 82 kW (112 KM) za skupno sistemsko moč 360 »konjev«. Dovolj, da do stotice pospeši v le 5,3 sekunde.

Električni avtomobili se na trajekte v Grčiji ne smejo vkrcati s polno baterijo!

Da bi omejila tveganje požarov na svojih trajektih, Grčija od lastnikov električn
Novice

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.