Kot 2008
Pet mesecev po uradnem nastopu prenovljenega križanca 2008 je v salone slovenskih Peugeotovih koncesionarjev zapeljal še osveženi 208. Če bi govorili o najpomembnejših spremembah, bi sledili skoraj enakemu zapisu kot zadnjič: sodobnejši videz, posodobitve uporabniške izkušnje in nadgrajena ter razširjena pogonska paleta.
Prednji del razkriva sodobno masko z emblemom levje glave in novim vzorcem s poudarki v barvi vozila. Prednja žarometa sta na vseh različicah dopolnjena z navpičnim svetlobnim motivom treh levjih krempljev. Zadek ima spremenjen svetlobni podpis, pri katerem so trije svetlobni moduli zdaj nameščeni vodoravno (polni LED v modelu GT). Razširjena je ponudba platišč dimenzije 16 ali 17 palcev s kontrastnimi črnimi elementi in novim sredinskim emblemom, v paleto karoserijskih barv pa so dodali sivo Sélénium in rumeno Agueda s fotografij, ki je v promocijski maniri brezplačna.
Model dimenzijsko ohranja zunanje mere predhodnika, v prtljažnik pa sprejme pod polico 352 litrov (309 litrov v e-208).
Nov uporabniški vmesnik
Potniška kabina ostaja oblikovno skoraj brez sprememb, z izjemo nekaj novih oblazinjenj. Vstopni paket opreme Active vključuje i-Cockpit s kombiniranimi merilniki in 3,5-palčnim zaslonom pred voznikom, sredinsko pa ima nameščen 10-palčni zaslon na dotik infozabavnega sistema i-Connect, ki podpira tudi brezžično funkcijo MirrorScreen za povezovanje s pametnimi telefoni. Osvežen voznikov digitalni kokpit pridobi tridimenzionalni učinek šele v izvedenki GT.
Infozabavni sistem i-Connect po zagotovilih predstavnikov znamke zdaj uporabnikom nudi povsem novo uporabniško izkušnjo, ki je bolj intuitivna in prilagodljiva željam posameznika. Ob tem sistem podpira slovenski jezik, posodobitve na daljavo (OTA) in oddaljeno povezovanje uporabnika za dostop do določenih funkcionalnosti (odklepanje/zaklepanje, prižiganje luči in aktiviranje hupe na daljavo). Prenovljena vozila bodo opcijsko opremljena s kamerami visoke ločljivosti, pri čemer kombinacija prednje in zadnje kamere omogoča 360-stopinjski nadzor okolice vozila. Seveda pa je 208 izdatno opremljen tudi z drugimi naprednimi vozniškimi pomagali.
Prihod MHEV in zmogljivejši e-208
Vstopna pogonska različica ostaja 1,2-litrski bencinski trivaljnik PureTech 75 z ročnim 5-stopenjskim menjalnikom, ki je na voljo zgolj s paketom opreme Active. Nekoliko močnejša izvedenka PureTech 100 je v osnovi združena s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Z novima 48-voltnima blago-hibridnima različicama Hybrid 100 in Hybrid 136 je serijsko vključen samodejni 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko – je pa žal za tovrstno nadgradnjo pogonskega sklopa pri enaki stopnji opreme potrebno doplačati več kot tri evrske tisočake.
Električni e-208 ponuja začetno različico z elektromotorjem moči 100 kW/136 KM in baterijo 5o kWh, v novi močnejši izpeljanki pa je na voljo z elektromotorjem moči 115 kW/156 KM in baterijo 54 kWh. Ta kombinacija naj bi z enim polnjenjem zadoščala za 410-kilometrski doseg v mešanem ciklu WLTP. Za dopolnitev baterije z 20 na 80 % naj bi s hitrim polnjenjem (100 kW) v najboljšem primeru zadoščalo 30 minut, na hitri domači polnilnici 4 ure in 40 minut, na ojačani gospodinjski vtičnici (3,2 kW) pa 11 ur in 10 minut. V vseh električnih različicah je že serijsko vključen trifazni 11-kilovatni polnilnik.
Cene za prenovljeni Peugeot 208 se pričenjajo pri 15.990 evrih za paket Active 1.2 PureTech 75. Najcenejši blagi hibrid je Active 1.2 PureTech 100 MHEV za 20.470 evrov. Vstopna cena za električne izvedenke je tik pod 31 tisoč evri.
Besedilo in foto: Urška Mihelič Radolović.
Mnenja uporabnikov
11 komentarjev za "Prvič z blago-hibridnim pogonom"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Sem mel Hondo s ketno BP, Toyoto s ketno BP, bicikel na štrom s ketno BP, da ne znajo narest ketne Nemci in Francozi je smešno, kako naj bi jim pol laufal dobro hibridni sistem pa ta menjalnik če pa ne znajo narest ene navadne ketne
Tako poikažeš svoje neznanje. Francozi ne znajo. Tako kot je napisal void. Renault ima vrhunske verige. Ni reklamacij.
Reno ketne so čist solidne in neproblematične.
Lep, o tehniki raje nič, da se ne bomo ponavljali. Zdaj bi že vsi morali vedeti.
če je kdo slučajno pozabil, sem vsaj za MHEV dala povezavo na tehnični opis sistema 😉
no, ja… fajn bi blo recimo vedet ali so pri mikro hibridni verziji pure tech motorja njegov res problematični jermen zamenjali z verigo….
pred časom se je nekaj govorilo, da bo ta najbolj problematičen del tricilindričnih pure tech motorjev nadgrajen z verigo v njihovi novi različici, ki naj bi se pojavila skupaj z mikro hibridnim pogonom in novim dvosklopičnim menjalnikom. zgoraj je omenjen 48V mikro hibrid, in avtomatski menjalnik z dvojno sklopko, o “ketni” pa nič….
ja, sklopa niso nič podrobno opisovali, v prvotni specifikaciji (pred letom dni) je bilo poudarjeno, da ima jermen … je pa hecno, ker so zadnjič pri Corsi posebej poudarili, da je v MHEV motor z verigo
Evo, še uradni odgovor: v MHEV sklopu ima motor verigo, klasičen bencinski je imel do sedaj zobati jermen.
Imel do sedaj? Torej zdaj nima več?
VAG je imel problem s ketno in so rešili z jermenom, pa tudi nisem zasledil v nobenem testu, da so te probleme odpravili.
Vag je pa res imeč ketno kot becikl. Tako da je bil jermen logična nadgradnja, In seveda ni v olju tako kot pri peugeotu.