Predstavitve

Prvič z blago-hibridnim pogonom

Peugeot 208: slovenska predstavitev

Nadgradnje ob prenovi v velikem delu sledijo oblikovni in tehnološki usmeritvi ostalih modelov znamke.

Kot 2008

Pet mesecev po uradnem nastopu prenovljenega križanca 2008 je v salone slovenskih Peugeotovih koncesionarjev zapeljal še osveženi 208. Če bi govorili o najpomembnejših spremembah, bi sledili skoraj enakemu zapisu kot zadnjič: sodobnejši videz, posodobitve uporabniške izkušnje in nadgrajena ter razširjena pogonska paleta.

Peugeot 208 2024 (4)Prednji del razkriva sodobno masko z emblemom levje glave in novim vzorcem s poudarki v barvi vozila. Prednja žarometa sta na vseh različicah dopolnjena z navpičnim svetlobnim motivom treh levjih krempljev. Zadek ima spremenjen svetlobni podpis, pri katerem so trije svetlobni moduli zdaj nameščeni vodoravno (polni  LED v modelu GT). Razširjena je ponudba platišč dimenzije 16 ali 17 palcev s kontrastnimi črnimi elementi in novim sredinskim emblemom, v paleto karoserijskih barv pa so dodali sivo Sélénium in rumeno Agueda s fotografij, ki je v promocijski maniri brezplačna.

Model dimenzijsko ohranja zunanje mere predhodnika, v prtljažnik pa sprejme pod polico 352 litrov (309 litrov v e-208).

Nov uporabniški vmesnik

Potniška kabina ostaja oblikovno skoraj brez sprememb, z izjemo nekaj novih oblazinjenj. Vstopni paket opreme Active vključuje i-Cockpit s kombiniranimi merilniki in 3,5-palčnim zaslonom pred voznikom, sredinsko pa ima nameščen 10-palčni zaslon na dotik infozabavnega sistema i-Connect, ki podpira tudi brezžično funkcijo MirrorScreen za povezovanje s pametnimi telefoni. Osvežen voznikov digitalni kokpit pridobi tridimenzionalni učinek šele v izvedenki GT.

Peugeot 208 2024 (14)Infozabavni sistem i-Connect po zagotovilih predstavnikov znamke zdaj uporabnikom nudi povsem novo uporabniško izkušnjo, ki je bolj intuitivna in prilagodljiva željam posameznika. Ob tem sistem podpira slovenski jezik, posodobitve na daljavo (OTA) in oddaljeno povezovanje uporabnika za dostop do določenih funkcionalnosti (odklepanje/zaklepanje, prižiganje luči in aktiviranje hupe na daljavo). Prenovljena vozila bodo opcijsko opremljena s kamerami visoke ločljivosti, pri čemer kombinacija prednje in zadnje kamere omogoča 360-stopinjski nadzor okolice vozila. Seveda pa je 208 izdatno opremljen tudi z drugimi naprednimi vozniškimi pomagali.

Prihod MHEV in zmogljivejši e-208

Peugeot 208 2024 (5)Vstopna pogonska različica ostaja 1,2-litrski bencinski trivaljnik PureTech 75 z ročnim 5-stopenjskim menjalnikom, ki je na voljo zgolj s paketom opreme Active. Nekoliko močnejša izvedenka PureTech 100  je v osnovi združena s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Z novima 48-voltnima blago-hibridnima različicama Hybrid 100 in Hybrid 136 je serijsko vključen samodejni 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko – je pa žal za tovrstno nadgradnjo pogonskega sklopa pri enaki stopnji opreme potrebno doplačati več kot tri evrske tisočake.

Električni e-208 ponuja začetno različico z elektromotorjem moči 100 kW/136 KM in baterijo 5o kWh, v novi močnejši izpeljanki pa je na voljo z elektromotorjem moči 115 kW/156 KM in baterijo 54 kWh. Ta kombinacija naj bi z enim polnjenjem zadoščala za 410-kilometrski doseg v mešanem ciklu WLTP. Za dopolnitev baterije z 20 na 80 % naj bi s hitrim polnjenjem (100 kW) v najboljšem primeru zadoščalo 30 minut, na hitri domači polnilnici 4 ure in 40 minut, na ojačani gospodinjski vtičnici (3,2 kW) pa 11 ur in 10 minut. V vseh električnih različicah je že serijsko vključen trifazni 11-kilovatni polnilnik.

Cene za prenovljeni Peugeot 208 se pričenjajo pri 15.990 evrih za paket Active 1.2 PureTech 75. Najcenejši blagi hibrid je Active 1.2 PureTech 100 MHEV za 20.470 evrov. Vstopna cena za električne izvedenke je tik pod 31 tisoč evri.

Besedilo in foto: Urška Mihelič Radolović.

Mnenja uporabnikov

11 komentarjev za "Prvič z blago-hibridnim pogonom"


3 meseci 2 dni nazaj

Sem mel Hondo s ketno BP, Toyoto s ketno BP, bicikel na štrom s ketno BP, da ne znajo narest ketne Nemci in Francozi je smešno, kako naj bi jim pol laufal dobro hibridni sistem pa ta menjalnik če pa ne znajo narest ene navadne ketne

MORDOR
3 meseci 1 dan nazaj

Tako poikažeš svoje neznanje. Francozi ne znajo. Tako kot je napisal void. Renault ima vrhunske verige. Ni reklamacij.

3 meseci 1 dan nazaj

Reno ketne so čist solidne in neproblematične.

xxl
3 meseci 2 dni nazaj

Lep, o tehniki raje nič, da se ne bomo ponavljali. Zdaj bi že vsi morali vedeti.

drugmirko
3 meseci 2 dni nazaj

no, ja… fajn bi blo recimo vedet ali so pri mikro hibridni verziji pure tech motorja njegov res problematični jermen zamenjali z verigo….
pred časom se je nekaj govorilo, da bo ta najbolj problematičen del tricilindričnih pure tech motorjev nadgrajen z verigo v njihovi novi različici, ki naj bi se pojavila skupaj z mikro hibridnim pogonom in novim dvosklopičnim menjalnikom. zgoraj je omenjen 48V mikro hibrid, in avtomatski menjalnik z dvojno sklopko, o “ketni” pa nič….

xxl
3 meseci 1 dan nazaj

Imel do sedaj? Torej zdaj nima več?

Firediver
3 meseci 2 dni nazaj

VAG je imel problem s ketno in so rešili z jermenom, pa tudi nisem zasledil v nobenem testu, da so te probleme odpravili.

MORDOR
3 meseci 1 dan nazaj

Vag je pa res imeč ketno kot becikl. Tako da je bil jermen logična nadgradnja, In seveda ni v olju tako kot pri peugeotu.

 
Zamuja, ampak nič hudega
Tisti z matričnimi žarometi