Še vedno je glavna prednost štirikolesno krmiljenje, to je izvrstno. Štirikolesno krmiljenje vozniku zagotavlja večjo okretnost in natančnost ter boljše zmogljivosti s tem, da z elektromagnetnim aktuatorjem na zadnji premi krmili zadnji kolesi. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Še vedno je glavna prednost štirikolesno krmiljenje, to je izvrstno. Štirikolesno krmiljenje vozniku zagotavlja večjo okretnost in natančnost ter boljše zmogljivosti s tem, da z elektromagnetnim aktuatorjem na zadnji premi krmili zadnji kolesi. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

To ni več enoprostorec. Zdaj ni več enoprostorsko večnamenski, recimo nimamo ločenih sedežev, ki bi jih lahko poljubno razporejali po kabini, ne moremo jih vzeti ven in pospraviti v garažo, torej to, kar smo dobili leta 1981, tega pod imenom espace nimamo več.

Roko na srce, so nam to vzeli že s prejšnjim espaceom, je bil pa prejšnji prostornejši, pa mogoče tudi malce bolj prestižen. Novi je v bistvu bolj grand scenic kot espace oziroma to je grand austral. Sedemsedežni podaljšani austral. Kje se to najbolj čuti? Pri zadnjih dveh sedežih, zložljivih. V naši družini redno s takimi avtomobili peljemo še koga na izlet, po navadi se grebejo, kdo bo na teh najbolj "kul mestih," tokrat pa smo prvič sedežni red morali prilagoditi meram otrok. Zadaj ni razlog, da so zrasli.

Novi espace ima velik prikaz v višini oči z diagonalo 23,62 centimetra (9,3 palca). Hitrost avtomobila, sistemi aktivne pomoči pri vožnji, opozorilnik za prehitro vožnjo in navigacijski napotki so projicirani neposredno na vetrobransko steklo. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Novi espace ima velik prikaz v višini oči z diagonalo 23,62 centimetra (9,3 palca). Hitrost avtomobila, sistemi aktivne pomoči pri vožnji, opozorilnik za prehitro vožnjo in navigacijski napotki so projicirani neposredno na vetrobransko steklo. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Optimalen avto za današnjo družino

Glede na to, da je to grand austral, veliko torej o tem avtu že vemo. Vemo, da je to optimalen avto za današnjo družino. Seveda, scenic je bolj družinski in manj terenski, ampak predvsem bo scenic električen, austral pa bo kot hibrid renaultu prinašal denar tudi, če elektrifikacija ne bo šla tako hitro. Kot hibrid naj bi izjemno dobro ohranjal vrednost, tako so ga zasnovali, in upamo, da bo to tudi res čez nekaj let.

Ostaja velik potovalni avtomobil, ki ponuja od pet do sedem sedežev, hkrati pa ni enoprostorec kot original, ampak športni terenec. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Ostaja velik potovalni avtomobil, ki ponuja od pet do sedem sedežev, hkrati pa ni enoprostorec kot original, ampak športni terenec. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Kot hibrid je boljši od moje prve izkušnje s hibridnim australom, tam na španskih ovinkih v hribih nad Madridom je tisti austral zamujal. Zelo zamujal, preden je potegnil iz ovinka, je res dolgo trajalo. In pri večerji sem o tem klepetal z glavnim inženirjem, ki je odgovoril: "Vzeto na znanje, niste edini, že testiramo izboljšave." In zdaj že lahko rečem, da je izkušnja pri dinamični vožnji kot dan in noč. Hibrid je še vedno bolj avto, ki zagotovi porabo šest litrov bencina na sto kilometrov ali manj, toda ko prestavite v šport, zdaj vsaj dobite nekaj dinamike.

Vabimo vas, da novega espacea še bolj podrobno spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.