Novice

Ne samo Kitajci, vietnamski VinFast dobil zeleno luč za vstop v Evropo

Veliko je bilo že zapisanega glede kitajskih proizvajalcev, ki vse bolj samozavestno trkajo na vrata Evrope. A na Staro celino želijo priti tudi drugi igralci, med njimi je VinFast. Po nekaj neuspehih je vietnamskemu podjetju za model VF 8 le uspelo pridobiti soglasje evropskih regulatorjev in bodo prve avtomobile kupcem dostavili že do konca letošnjega leta.

Po pridobitvi ustreznih dovoljenj bodo v prihodnjih dneh iz vietnamske tovarne v Evropo poslali prvih 3.000 modelov VF 8. Sprva bodo naprodaj v Nemčiji, Franciji in na Nizozemskem. V Franciji bodo ceno za VF 8, ki je dimenzijsko podobno velik kot Teslin model Y, postavili na 50.990 evrov. S tem so pet tisočakov dražji kot model Y, a uradno nudijo 16 kilometrov daljši doseg.

Ker svoje avtomobile izdelujejo v Vietnamu, bi se lahko pri VinFastu izognili napovedanim dodatnim tarifam, ki jih želi uvesti Evropska unija. Tudi v Franciji napovedujejo dodatno plačilo za nakup modelov, ki prihajajo s Kitajske. S tem bi hitro postali cenovno zelo konkurenčni tudi Tesli. A glede na zadnje odzive iz ZDA, kjer VinFast že prodaja svoje modele, bodo morali močno izboljšati VF 8. Različni mediji tarnajo o čudnih zvokih med vožnjo, neodzivnosti zaslona na dotik in se pritožujejo nad trdimi sedeži. Tudi doseg naj bi bil bistveno krajši kot obljublja proizvajalec. Še posebej Evropejci znajo biti glede avtomobilov precej kritični, a tudi v ZDA za zdaj VinFast ne blesti. V prvih petih mesecih od nastopa na trgu so namreč prodali vsega 128 avtomobilov.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: VinFast.)

Mnenja uporabnikov

7 komentarjev za "Ne samo Kitajci, vietnamski VinFast dobil zeleno luč za vstop v Evropo"


cashy
7 meseci 18 dni nazaj

ni videti, da bi tile na zahodnih trgih lahko kaj “hitro zmagali”. Cena pa astronomska! A ni vietnamska delovna sila zelo poceni?

xxl
7 meseci 19 dni nazaj

Katero tele bo to kupilo?

zidnidvojnik
7 meseci 18 dni nazaj

Ma prodalo se bo ze prodalo. Sam ceno je treba primerno nastavit. Sam menim da ce nastavijo ceno na 25.000€ jih ne bodo uspeli naredit kolikor se jih bo prodalo

xxl
7 meseci 18 dni nazaj

Če pa je že ta model 5000 € dražji od Tesle Y.

7 meseci 19 dni nazaj

Enako so govorili za Dacio, ko jo je prevzel Renault. Danes je na 1. mestu prodaje.
Večja kot je izbira, bolše je za nas potrošnike. Malo še cene prilagodijo
Naj še pridejo iz Indije, Turčije, Iraka, …

Firediver
7 meseci 18 dni nazaj

Jaz bolj pogrešam več konkurence Daciji, da bo lahko običajen folk zamenjal 15+ stare kripe za kaj novega električnega in cenovno dosegljivega.
Ali pa revolucijo pri javnih prevozih, če bo elektrika ostala samo v rangu premožnih.

7 meseci 18 dni nazaj

Čas bo prinesel svoje. Čisto normalno je za vsakega začetnika, da začne tam kjer je največji potencial kupcev (srednji in višji sloj).
Ravno zato je nujno potrebno, da imamo čimprej čimvečjo konkurenco. Drugega recepta in bljižnic ni.

 
Na poti še drugi Toyotin bZ
BYD z največjim številom patentov na področju električnih vozil