Transdisciplinarni projekt s pomočjo sodobnih tehnologij obravnava fascinacijo družbe nad vsestranskim napredkom, ki pa v glavnem temelji na vse bolj vsiljenem časovnem diktatu. Avdio-vizualni performans Lapsus-quo je prvi izdelek trojice, ki pod imenom NOTA raziskuje paradokse kinetične utopije sodobnega teka za napredkom teka na mestu.

Kot so zapisali o svojem projektu, je vsakodnevni prometni zamašek tipičen primer tega, čemur nemški filozof Peter Sloterdijk pravi status-lapsus-quo - zmota ali korak v napačno smer pri realizaciji modernistične kinetične utopije. Če je kinetika edina etika modernosti, kot pravi Sloterdijk, potem se vse podreja učinkovitejšemu in hitrejšemu premoščanju in prevažanju – kar po navadi označujemo z besedo napredek.

"Ta napredek ali preskok v mobilnosti ni samo v tem, da se nekdo lahko premakne iz točke A v točko B, ampak v povečani zmožnosti posameznika, da te premike tudi naredi. Ko je kinetično opolnomočenih in osvobojenih ljudi dovolj, pa se pojavijo logistični in ekološki problemi, ki jih nismo zaznali prej. Prometni zamašek kot temeljni paradoks kinetične utopije nakazuje na razpoke v koncepciji pretočnosti, gibanja in navsezadnje – napredka," piše v vabilu na performans.

Trojica za ustvarjanje perfomansa uporablja na dotik občutljive podloge, s pomočjo katerih se ustvarjajo zvoki in spreminja svetloba. Celota kompozicije je sestavljena iz gibov, zvokov, podob in senc, generiranih v trenutnem času. Delo enakovredno združuje dve umetniški zvrsti – gib in zvok –, kjer umetniki presegajo meje lastnih umetniških področij za ustvarjanje skupnega kinetičnega telesa.

Elvis Homan je profesionalni glasbenik, ki živi in dela v Rotterdamu. Leta 2017 je končal dodiplomski študij na University of Arts Codarts v Rotterdamu. Doslej je izdal pet zgoščenk in nastopal na več festivalih po Sloveniji in tujini. Je član več glasbenih skupin in pedagog v Amsterdamu.

Boštjan Simon je instrumentalist, pedagog in producent, ki živi ter dela v Ljubljani. Diplomiral je iz filozofije na Filozofski fakulteti v Ljubljani in zaključil konservatorij v Amsterdamu. Je ustanovni član mednarodne zasedbe Orkester brez meja Zlatka Kaučiča. Od leta 2017 dalje je umetniški sovodja Mednarodnega srečanja saksofonistov Sax Go v Novi Gorici in član več glasbenih projektov.

Liza Šimenc je plesalka, koreografinja in pedagoginja, ki ustvarja v prepletu področij sodobnega plesa in vizualne umetnosti. Zaključila je Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana in se leta 2010 pridružila plesnemu ansamblu Kjara's Dance Project. Deluje pri izvedbi in celostnem angažmaju avtorskih predstav kot izvajalka, kostumografinja, scenografinja ter oblikovalka svetlobne podobe.