2008 je eden najpomembnejših modelov Peugeota, če ne celo prodajno najpomembnejši znamkin avto, ki se redno uvršča med tri najbolje prodajane križance razreda B-SUV. V letu 2021 je bil celo najbolje prodajani avto v svojem razredu. Toda novejši tekmeci so ga v preteklem letu prehiteli in 2008 je zdrsnil iz deseterice najbolje prodajanih modelov v Evropi. Prenova tako prihaja ravno pravi čas.
Električni 2008 ima pomembno besedo znotraj družine
Pri Peugeotu so tokrat nekoliko več pozornosti namenili električni različici e-2008, ki ima vse večjo vlogo v svetu električnih vozil in znotraj Peugeotove družine. Kar 17 odstotkov vseh prodanih modelov 2008 je namreč električnih. Francozi so posledično morali izboljšati njegove tehnične specifikacije, zato se prenovljeni e-2008 lahko pohvali z baterijo s 54 kilovatnimi urami. Štiri kilovatne ure več prinašajo tudi daljši doseg, ki je zrasel s 344 na 406 kilometrov. Za 13 kilovatov močnejši je tudi elektromotor, a moč polnjenja baterije ostaja omejena na 100 kilovatov.
Prvič z blagim hibridom
Med pomembne novosti sodi prihod novega 1,2-litrskega blago-hibridnega motorja. Za slednjega pri Peugeotu trdijo, da lahko več kot polovico časa vozi v električnem načinu, zato je povprečna poraba s primerljivim običjnim motorjem nižja za 15 odstotkov. Čeprav sta na voljo dve različno močni izvedenki tega motorja, bo prihodnje leto za naročilo na voljo le močnejša, ki ima 100 kilovatov.
Peugeot kljub prihodu novega blagega hibrida ohranja osnovni 1,2-litrski bencinski motor s 75 kilovati in ročnim 6-stopenjskim menjalnikom ter nekoliko močnejši 1,2-litrski motor s 95 kilovati in možnostjo samodejnega menjalnika.
Diskretne spremembe zunanjega videza
Poleg pogonskih novosti je potrebno omeniti tudi vizualne spremembe, ki bodo prenovljeni 2008 ločile od starejše izvedenke križanca. Spremembe bodo sicer opazili le najbolj pozorni kupci. Novi 2008 se pohvali z nekoliko širšo masko hladilnika, v kateri je nameščen najnovejši logotip podjetja. Tri pokončno postavljene dnevne luči LED so po novem nameščene nekoliko nižje. Neodvisno od paketa opreme so drugačne tudi zadnje luči s horizontalno postavljenimi svetlobnimi linijami.
V notranjosti so spremembe še manjše. Digitalni merilniki imajo drugačno grafično podobo, na seznamu novosti pa je tudi spremenjen 10-palčni zaslon na dotik. Nekaj dodatih funkcij je pridobila še aplikacija MyPeugeot.
Mnenja uporabnikov
3 komentarjev za "Vizualno majhna, a pogonsko večja prenova za Peugeot 2008"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
S temi pogoni je tole prava va*ina na 4 kolesih.
Pogonsko večja prenova… sem pričakoval dvotaktni motor na mešanco.
1,2 TB ostaja. Neverjetno.