Magazin > Bizarno
5943 ogledov

Slovenska reklama, ki je nekatere razburila, mnoge pa navdušila

Gallusovo nabrežje, Ljubljana Profimedia
S kakšnim pa vi potujete?

Po spletu se je razširil nov oglas podjetja Bags & More z igralcem Goranom Hrvaćaninom v glavni vlogi. Nekateri so nad njo navdušeni, drugim se zdi vulgarna. 

"No, TO - to je pa dno dna", "#BAGS&MORE, katastrofalna reklama!" se glasita dva komentarja ogorčenih uporabnikov Twitterja.

Drugim se je ideja zdela domiselna, nekateri pa so opozorili, da je oglas dosegel svoj namen - o njem se govori. "Mah, to je dober trik. Sporočilo oglasa je 'potujem s trdim kufrom' (artikel je na fotki). Primitiven oz. nespodoben je tisti, ki pomisli na karkoli drugega. Če ob tej misli oglas še deliš, v stilu 'I’m shocked!', je namen dosežen," je napisal komentator z vzdevkom Burin.

Kot poroča Marketing Magazin, je ideja za ta oglas nastala že pred petimi leti. "Ker takšen slogan potrebuje pravega 'glasnika', ki zna to prenesti s pravo mero humorja ter konteksta, je ta dozorela s svežim likom igralca Gorana Hrvaćanina, Hitmacherjem. Samo idejo pa smo črpali iz dejanskega poimenovanja trdih in mehkih kovčkov, malih in velikih, ki so osnova našega poslovanja in v njihovem poimenovanju ni nič spornega," je za omenjeni medij pojasnila Tina Naraglav. Kaj pa pravijo na mešane odzive? "To se nam zdi popolnoma pričakovano in sprejemljivo, saj smo bili z izbiro slogana drznejši. Negativne odzive pozdravljamo, saj so povod za diskusijo o stvareh, v tem primeru o naši kampanji. Pomembno nam je, da je večina odzivov in komentarjev na ta negativna mnenja pozitivnih, da je velika večina razumela naše sporočilo na humoren način, kar je bil tudi namen. Nekateri so našo kampanjo označili za seksistično, vendar to absolutno zavračamo. V poplavi dejansko seksističnih oglasov, ki obravnava ženske s tega vidika, se nam zdi trditev za naš primer pretirana," so dejali. 

 

Komentarjev 1
  • Avatar Zala
    Zala 10:27 18.april 2023.

    Pokvarjen je tisti, ki pokvarjeno misli. Toliko o komentatorjih, ki so ob pogledu na reklamo takoj pomislili na trdega tiča. Nekateri smo na kovček in poletna potovanja.