IKT

Trajnostni materiali in sodobne tehnologije v novih pisarnah za hibridno delo UniCredit Banke

Podporniki obveščajo

FINANCE
IKT
Prisedite k Roku Pirnatu, B2 BI, in Tonetu Stanovniku, Špica
IKT
Podkast Bi na rumeni stol?
IKTPodpornik projekta Prisedite k Roku Pirnatu, B2 BI, in Tonetu Stanovniku, Špica

Slišali boste razpravo o pomenu prilagajanja tržnim trendom, nenehnemu izboljševanju in vlogi, ki jo igra umetna inteligenca v prihodnosti tehnologije in poslovanja.

FINANCE
IKT
Varnost digitalnega okolja v šolah – ključ do uspešnega izobraževanja v digitalni dobi
IKT
TRETJI RAVNATELJEV ZAJTRK
IKTRedakcija IKT Varnost digitalnega okolja v šolah – ključ do uspešnega izobraževanja v digitalni dobi

Na tretjem ravnateljevem zajtrku, ki ga je organiziralo podjetje eŠola, je bil izpostavljen pomen zagotavljanja varnega digitalnega okolja za šole.

FINANCE
IKT
NIL je pridobil certifikat ISO 22301 za upravljanje neprekinjenosti poslovanja
FINANCE
IKT
Znani so trije finalisti za nagrado Feniks
IKT
POSLOVNO SVETOVANJE
IKTPodpornik projekta Znani so trije finalisti za nagrado Feniks

Nagrada se podeljuje najboljšim projektom s področja poslovnega svetovanja

FINANCE
IKT
Skupina Actual I.T. ima novo vodstvo
IKT
SPREMEMBE
IKTPodpornik projekta Skupina Actual I.T. ima novo vodstvo

Pavle Jazbec je prevzel strateško vodenje v okviru upravnega odbora, novo operativno vodstvo pa bodo sestavljali Mitja Buda, Tjaša Peroša in Igor Hostnik.

02.12.2022 14:30
Čas branja: 4 min
Trajnostni materiali in sodobne tehnologije v novih pisarnah za hibridno delo UniCredit Banke
Po desetih mesecih so v skladu z usmeritvami skupine UniCredit za hibridne pisarne in lokalnimi poslovnimi potrebami na sedežu banke v Ljubljani končali celostno prenovo pisarn. Novi prostori imajo številne funkcionalne skupne prostore, kot so konferenčne sobe, prostori za timsko delo, prostori za osredotočeno delo, prostori, namenjeni klicem, poslovni saloni ... Foto: Jaka Ercegovcevic

Kar 77 odstotkov zaposlenih v UniCredit Banki že dela hibridno. Predvsem so to delavci na sedežu banke (kar 84 odstotkov), določeno raven dela z oddaljenih lokacij pa omogočajo tudi sodelavcem v prodaji. Kot prednosti dela od doma zaposleni poudarjajo predvsem lažje usklajevanje službenih in zasebnih obveznosti, prihranek časa, ki bi ga sicer namenili za pot do pisarne in nazaj, ter možnost za bolj osredotočeno delo pri individualnih projektih. Čas, ki ga preživijo v pisarni, pa namenijo timskemu delu in sestankom.

Najmanj dva dni na teden od doma

»Pogodba za delo od doma opredeljuje, da mora zaposleni najmanj dva dni na teden delati od doma. Konkretni dogovori za rotacije so v domeni posameznih oddelkov, kjer vodje in zaposleni iščejo rešitve glede na specifične potrebe posamezne organizacijske enote,« razloži predsednik uprave UniCredit Banke Slovenija Lorenzo Ramajola.

Kot prednosti dela od doma zaposleni poudarjajo predvsem lažje usklajevanje službenih in zasebnih obveznosti, prihranek časa, ki bi ga sicer namenili za pot do pisarne in nazaj, ter možnost za bolj osredotočeno delo pri individualnih projektih. Čas, ki ga preživijo v pisarni, pa namenijo timskemu delu in sestankom.

Hibridno delo je UniCredit Banka Slovenija sicer začela že pred pandemijo, da bi s tem odgovorila na vse večje zahteve zaposlenih po usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja, saj so ti želeli delati od doma in iz pisarne. Pandemija je proces organizacije hibridnega dela pospešila, banka pa je v kratkem času zagotovila ustrezno opremo in številnim sodelavcem že na začetku pandemije omogočila nemoteno delo od doma.

Hibridno delo za zdaj ni dovoljeno novim zaposlenim v času poskusne dobe in študentom. Težje ga zagotovijo tudi zaposlenim v poslovnih enotah, ki so v dnevnem neposrednem stiku s strankami.

Za 65 odstotkov zaposlenih nova ergonomska delovna mesta

Po desetih mesecih so v skladu z usmeritvami skupine UniCredit za hibridne pisarne in lokalnimi poslovnimi potrebami na sedežu banke v Ljubljani končali celostno prenovo pisarn. Opremili so jih s trajnostnimi materiali in uporabili pohištvo lokalne proizvodnje. Približno 200 kosov še uporabnega starega pisarniškega pohištva iz starih poslovnih prostorov pa so podarili človekoljubnim organizacijam (Gasilski zvezi Slovenije, Kraljem ulice in Karitas).

»Število delovnih mest, ki so ergonomsko opremljena in namenjena večurnemu delavniku, smo določili s kalkulacijo predvidenega interesa za hibridno delo in na podlagi zgodovinskih podatkov o različnih vrstah odsotnosti. Na sedežu banke imamo tako ergonomsko opremljenih delovnih mest za 65 odstotkov zaposlenih, poleg tega pa še številna delovna mesta, ki so namenjena krajšim sestankom, krajšim individualnim delovnim nalogam, kreativnim sestankom ali klicem,« pove sogovornik.

V prenovljenih prostorih Smart Officea ima vsaka organizacijska enota tako imenovano domačo bazo, večina delovnih in skupnih prostorov pa je namenjena vsem sodelavcem. Novi prostori imajo številne funkcionalne skupne prostore, kot so konferenčne sobe, prostori za timsko delo, prostori za osredotočeno delo, prostori, namenjeni klicem, poslovni saloni ... Sejne sobe so opremljene s sodobno tehnologijo, ki omogoča enostavno in kakovostno povezovanje hibridnih timov sodelavcev ter srečanja s poslovnimi partnerji ali strankami na daljavo.

Razvili aplikacijo za rezervacijo delovnih mest

Za rezervacijo ergonomsko opremljenih delovnih mest so razvili aplikacijo Booking Tool, s katero lahko sodelavci za deset delovnih dni vnaprej rezervirajo svoje ergonomsko opremljeno delovno mesto.

»Hibridno delo ostaja oblika sodelovanja, ki jo UniCredit Bank v Sloveniji omogoča in spodbuja. Lažje usklajevanje službenih in zasebnih obveznosti, precej manjša poraba papirja in zmanjšanje izpustov ogljikovega dioksida pa so med drugim pomembni ESG-cilji UniCredit Banke v Sloveniji in skupine UniCredit,« pove Ramajola.

Kot dodaja, zaposlene redno obveščajo o tematiki hibridnega dela in jim pošiljajo uporabne informacije, prav tako redno pripravljajo odgovore na vprašanja, ki se jim porajajo. »Za sodelavce organiziramo spletna predavanja na teme, kot so upravljanje časa, usklajevanje dela in prostega časa, grajenje odnosov v oddaljenih timih, spletne vadbe in podobno, saj bi jim poleg možnosti za lažje usklajevanje obveznosti radi ponudili znanje o tem, kako to vzpostaviti v praksi,« našteva sogovornik.

Zaradi pandemije so veliko srečanj preselili na splet, a se zadnje mesece trudijo sodelavcem ponuditi več možnosti za srečanja formalne (predstavitev dosežkov in ciljev divizij …) ali neformalne narave (praznovanje rojstnega dne banke, dan odprtih vrat za družine, izobraževanja …) v živo. Posamezne manjše organizacijske enote v banki pa se vsaj enkrat na teden srečajo v živo ali prek spleta.

Otroke najbolj zanimala hrbtna stran bankomata

Pred kratkim so vrata banke odprli tudi za družinske člane zaposlenih, ki so si lahko ogledali, kje zaposleni v UniCredit Banki preživljajo čas, ko niso z njimi. Otroke so sprejeli v Poslovalnici prihodnosti, kjer so se jim zdeli najbolj zanimivi hrbtna stran bankomata, števci kovancev in papirnatih bankovcev ter naprava za preverjanje pristnosti papirnatih bankovcev. Za mladostnike pa so v sodelovanju z mesečnikom Moje finance pripravili pogovor in igre na temo denarja.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
ESG
Plače vodstva povežite z uspehom na področju enakosti
ESG
ESGBarbara Pavlin Plače vodstva povežite z uspehom na področju enakosti

Z vodjo oddelka za DEI na ravni celotne banke UniCredit Saro Gay smo se pogovarjali o tem, kako pritegniti več žensk v tradicionalno moške panoge in kako merijo učinkovitost politik DEI.

FINANCE
Unicredit Leasing prodan skupini APS
Finance
Petra Sovdat Unicredit Leasing prodan skupini APS

Sprememba pri komunikaciji o usodi banke: po novem je jasno strateška naložba za italijanske lastnike

FINANCE
IKT
To so najboljše spletne in mobilne banke v Sloveniji
IKT
IKTVlado Kadunec To so najboljše spletne in mobilne banke v Sloveniji 1

Tiste banke, ki se zavedajo, da je dobra uporabniška izkušnja konkurenčna prednost, v tem segmentu občutno odstopajo od preostalih

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

IZVOZNIKI
Novice
Podjetja v Sloveniji še niso v celoti izkoristila ugodnih posojil s prvovrstnim jamstvom
Izvozniki.si
NoviceMladen Miković Podjetja v Sloveniji še niso v celoti izkoristila ugodnih posojil s prvovrstnim jamstvom

Sredstva za ugodna posojila, zavarovana z garancijo Panevropskega garancijskega sklada (EGF), bodo na voljo še največ do konca leta

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B