Digitalna več kot polovica oglaševanja v Sloveniji

Ljubljana, 5. marca - Naložbe v digitalno oglaševanje bodo letos v primerjavi z lanskim letom v povprečju zrasle za sedem odstotkov. Delež oglaševalskega proračuna, ki ga podjetje v Sloveniji v povprečju nameni za digitalno oglaševanje, dosega 52 odstotkov celotnih oglaševalskih naložb, je pokazala raziskava družb iPROM in Valicon.

Naložbe v zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih bodo letos v primerjavi z lanskim letom v povprečju zrasle za 11 odstotkov, naložbe v produkcijo vsebin za digitalne medije pa za tri odstotke, so zapisali v sporočilu za javnost.

Med panogami, kjer so naložbe v digitalno oglaševanje ključne, prevladuje turizem, kjer 86 odstotkov oglaševalcev digitalnemu oglaševanju nameni 50 odstotkov sredstev ali več. V storitvenih dejavnostih je takšnih 57 odstotkov, v trgovini 49 odstotkov, v ostalih panogah pa 45 odstotkov.

mlu/bdo/bdo
© STA, 2024