Novice

Prenova po zadnji modi: trajnostni materiali in ChatGPT za Škodo Octavio

Škoda je, kot obljubljeno, razkrila prenovljeno Octavio, ki sledi rdeči niti predhodnega modela, a je na račun spremenjenih odbijačev v dolžino zrasla za skoraj centimeter. Motorna paleta ostaja zelo raznolika, bodoči kupci športne izvedenke RS pa se bodo razveselili nekoliko povišane moči dvolitrskega motorja.

46_Skoda_Octavia_RS_3f1c1a84-1920x1281Osvežitev zunanjosti kombilimuzine in karavana, ki sta po novem daljša za 9 mm (4.698 mm), zajema posodobitve prednjega in zadnjega odbijača ter nekoliko spremenjeno masko, nad katero je nameščen posodobljen Škodin emblem. Drugačni so tudi prednja opcijska matrična žarometa v tehniki LED (serijsko full LED) in svetlobni podpis zadka z napisom imena znamke. Razširjena je še ponudba lahkih litih platišč, medtem ko barvna paleta obsega tri navadne in sedem kovinskih lakov.

Notranjost v znamenju trajnostnih materialov

Ponudba opremskih paketov ima štiri stopnje – Essence, Selection, Sportline in RS. Notranjost, ki je v znamenju novih, trajnostno naravnanih materialov sedežev, armaturne plošče in vratnih oblog, nudi nabor devetih oblikovalskih variacij. Že v osnovi imajo vsi nivoji opreme dvopodročno klimatsko napravo Climatronic.

12_Skoda_Octavia_Combi_4c0ee766-1920x1281Pred voznikom ostaja del opcijske opreme 10-palčni zaslon digitalnega prikaza merilnikov, sredinski zaslon infozabavnega sistema meri v osnovi 10 palcev, v bojši izvedbi pa 13 palcev. Virtualna pomočnica Laura bo dobila pomoč orodja ChatGPT, kar bo lahko dodobra razširilo njene sposobnosti. Med vozniškimi pomagali sta prvič na voljo pametni parkirni pomočnik in parkiranje na daljavo, sistem pa bo podrobneje spremljal tudi pozornost voznika.

Polnjenje naprav je nadgrajeno z opcijo Phone Box, ki omogoča brezžično polnjenje do 15 W ter dodaja nujno potrebno hlajenje za presežno toploto iz procesa polnjenja. Priključki USB-C zdaj zagotavljajo 45 W, kar je trikrat več kot pri odhajajoči Octavii.

Blaga hibrida in močnejši RS

Skoda Octavia pogonska paletaMotorna paleta v razponu moči od 85 kW (115 KM) do 195 kW (265 KM) vključuje dve različici 1,5-litrskega bencinskega sklopa (opcijsko na voljo z blago-hibridno tehniko), dve izvedenki 2,0-litrskega bencinskega sklopa, ki sta po novem zmogljivejša, ter dva dizla z dvostopenjskim procesom čiščenja škodljivih izpušnih plinov.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Škoda.)

Mnenja uporabnikov

6 komentarjev za "Prenova po zadnji modi: trajnostni materiali in ChatGPT za Škodo Octavio"


2 meseci 14 dni nazaj

Sprednje luči jim je tudi tokrat uspelo pogršati. K sreči ne toliko radikalno kot v prejšnji generaciji. Tale 150kw 2.0TSI 4×4 bo perfekten “do it all” cruiser in več kot očitna “menjava” za 150kw 4×4 dizelsko gnano RSko.

Blinder
2 meseci 14 dni nazaj

Nov motor 1.5 tsi 85 kw? Ali je nekdo miserably naredil napako in napisal 1.5 tsi namesto 1.0 tsi?

weasel
2 meseci 14 dni nazaj

Hmm, a ni bilo rečeno, da bo Octavia dobila enaka stikala za klimo, kot Karoq?

weasel
2 meseci 14 dni nazaj

Aha, točno, zamenjal sem s Superbom.

mavrica
2 meseci 14 dni nazaj

Trenutna notranjost je iz precej cenenih materialov, začenši s stropnimi lučkami in vratnimi oblogami. Motijo me tudi občasna lažna obvestila, kar kaže na probleme z elektriko.

 
Izboljšave Audi S3 prinašajo še boljšo vozno dinamiko
Nissan Juke ponovno v živahni rumeni