Avto.info

Hyundai i20

Stilska preobrazba za Hyundaijevega nastopača

Eden oblikovno najbolj izstopajočih modelov v segmentu malih avtomobilov je prišel na vrsto za prevetritev. Oblikovni popravki so razmeroma majhni, ima pa zato hyundai i20 več vsebinskih novosti.

Petek, 12. januar 2024

Ker je hyundai i20 oblikovno precej izstopal že pred prenovo, oblikovalci niso imeli prav veliko dela, saj jim ni bilo treba iskati drastičnih rešitev za obuditev atraktivnosti. Dovolj je bilo nekaj malenkostnih popravku tu in tam, za ostalo pa skrbijo novi dizajni platišč ter nekoliko bolj kričeče barvne kombinacije.

Podobno velja tudi za notranjost, katere razgibana oblika je že poznana, zato je bilo tudi tu dovolj, da so ji namenili dekorativne vložke, ki dopolnjujejo zunanjo barvno shemo. Bolj kot to šteje vgrajena tehnologija, ki po zmogljivosti i20 menda uvršča v sam vrh razreda in vsebuje 26-centimetrski zaslon merilnikov, USB priključke tipa A in C, drugo generacijo sistema eCall in posodobitve zemljevidov na daljavo (OTA). Tudi zaslon multimedije meri 26 centimetrov in omogoča povezavo tako z Apple CarPlay kot Android Auto. Na voljo je tudi brezžično polnjenje mobilnih naprav.

Še posebej impresiven je prenovljeni hyundai i20 na področju aktivne varnosti, saj je bil skupek pripomočkov Hyundai Smart Sense še obogaten. Novost pri sistemu za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem vozil in pešcev (FCA) je funkcija za zaznavanje kolesarjev, potem pa so tu še sistem ohranjanja smeri in sledenja oznakam voznega pasu (LFA), sistem za opozarjanje in samodejno zaviranje ob zaznavi prečnega prometa zadaj (RCCA), in še mnogo drugih.

Paleta pogonskih sklopov je izključno bencinska in ponuja tri stopnje moči ter prav tako tri tipe menjalnikov. Osnova je 1,2-litrski atmosferski stroj s skromnimi 61,8 kW (84 KM), ki je povezan s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Stopničko višje je litrski trivaljnik s prisilnim polnjenjem, ki zmore 74 kW (100 KM) in je na voljo bodisi s 6-stopenjskim ročnim ali pa 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Enaki pripadajo najzmogljivejši različici z 88 kW (120 KM), ki ima prav tako litrsko prostornino in je serijsko opremljena z 48-voltnim blago hibridnim sklopom. Pri srednji verziji je blago hibridna nadgradnja na voljo le za doplačilo. O prenovljeni različici N, ki je doslej zmogla 150 kW (204 KM), za zdaj še ni podatka, je pa jasno, da bo poudarjen okus po športu v osveženem i20 na voljo od maja dalje, ko bo v ponudbi opremski paket N line. Do tedaj velja, da je osnovna izvedba z opremo comfort ocenjena na 18.800 evrov, predvidoma najbolje prodajana srednja pogonska različica pa okroglih dvajset tisočakov. Ob tem velja upoštevati, da vsem pripadata dva tisočaka promocijskega popusta.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.