Avto.info
Iskalnik: Model:

Citroën ami cargo

Dostavnik, ki to ni

  • Simpatični ami cargo je izjemno okreten, a zaradi številnih omejitev uporaben le pogojno
  • S ceno 9.990 evrov je le nekaj tisočakov cenejši od pravega avtomobila
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 10. april 2024

Ne, ni pravi dostavnik in njegova uporabnost je zelo omejena, a tale Citroënov drobižek je pravi magnet za poglede. Idealen, da ga odenete v grafiko in logotipe svojega podjetja, saj boste zagotovo deležni številnih dvignjenih palcev mimoidočih.

Kot lahki kvadrimobil ima največjo hitrost omejeno na 45 km/h, za vožnjo zahteva vozniško dovoljenje kategorije AM in na avtocesto (niti mestno obvoznico) ne sme. Tudi magistralke so v resnici prehud zalogaj, na vpadnicah ovira avtobuse mestnega prometa, na ulicah, kjer je hitrost omejena na 50 km/h ali manj in še posebno v coni 30, pa precej zlahka sledi prometnemu tempu. V mestnem središču prepriča s svojo okretnostjo (obračalni krog je 7,2 metra), z resnično majhnimi merami zlahka najde parkirno mesto ter ob tem dostavi do 260 litrov različnega tovora. Ob voznikovem sedežu je na desni strani namreč tovorni prostor, odet v trdo in trpežno plastiko s snemljivo polico nad njim. Skozi krilna vrata je precej lahko dostopen, je pa res, da kakšnih večjih škatel iz Ikee vanj ne boste spravili.

75 km po uradnih podatkih prevozi ami cargo z enim polnjenjem, tudi v praksi je doseg precej podoben.


48-voltni elektromotor na zadnji osi ima dovolj moči, da brez predaha vztraja tudi v klanec, baterijo kapacitete 5,5 kWh pa je z nerodno vgrajenim kablom mogoče polniti le prek šuko vtičnice. Motor je glasen, pa tudi sicer ami nima nikakršne zvočne izolacije, na trk si niti pomisliti ne upam, je pa zaščita pred vetrom in dežjem vseeno boljša kot na mopedu. Gretja in hlajenja ni, zato vas bo pozimi zeblo (skozi številne reže ves čas hinavsko vleče kot v stari hiši s preperelimi okni), poleti je v kabini vroče (steklena streha nima senčnika), oprema je le najnujnejša. Luči, smerniki, brisalec, hupa in … no, to je to. Na priročen nosilec pa lahko namestite mobilni telefon in v predalček nad volanom postavite prenosni zvočnik.

In cena? Kar deset tisočakov stane (brez upoštevanih tisoč evrov subvencije). Za kakšna dva tisočaka več dobite že pravi avto (resda z bencinskim motorjem) – neprimerno varnejši, udobnejši in uporabnejši, a po drugi strani tudi veliko manj opazen in simpatičen.
 

Citroën ami cargo
 Vozilo in motor lahki kvadrimobil (L6e-BP), 2 vrata, 1 sedež; Motor: sinhronski (PSM), 6 kW (8,2 KM), 40 Nm; Pogon: na zadnji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  2.410 x 1.390 x 1.525 mm; Medos. razdalja: 1.728 mm; Pnevmatike: 155/65 R14; Masa/nosilnost: 487/140 kg; Prtljažnik: 260 l.
  Največja hitrost:  45 km/h; Pospešek (0–45 km/h): 10,0 s; Baterija (bruto/neto): 6,3/5,5 kWh; Moč polnjenja (AC): 2,3 kW; Poraba energije (WLTP): 8,0 kWh/100 km; Povprečje na testu: / kWh/100 km; Doseg: 75 km.
  Cena:  osnovni model (ami): 9.500 €, testno vozilo: 9.900 €; C Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
videz, okretnost cena, omejena uporabnost, površna izdelava, udobje, oprema brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.