IMG-20240429-WA0004 Svet24.si

Foto: Za 30-letnega gornika na območju Šipkovega...

kresovanje, križe 2023 Svet24.si

Bo vreme zdržalo do kresovanja?

1683742182-dsc7277-01-1683742078866 Necenzurirano

Šest ustavnih sodnikov razkrilo dodatne ...

bogovic tomc zver Reporter.si

Skrivajo premoženje: razkrivamo nepremičnine, ki...

Celje Krznar Ekipa24.si

Kapo dol! Te besede Damirja Krznarja odmevajo! ...

Hana Huljić in Petar Grašo 1 Njena.si

Petar Grašo bo že drugič postal očka

oblak danilovic Ekipa24.si

Takšnega Oblaka ne poznamo! Njegova izbranka je ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Bratuškova hoče revizijo obnove železniške postaje Jesenice

Deli na:
Bratuškova hoče revizijo obnove železniške postaje Jesenice

Alenka Bratušek - Foto: Sašo Švigelj

Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je vodstvo Direkcije RS za infrastrukturo pozvala, naj pred nadaljnjimi dejavnostmi v okviru projekta nadgradnje železniške postaje Jesenice čim prej izvede revizijo projekta. To naj po možnosti stori s pomočjo tujega strokovnjaka, ki bo lahko tudi primerjal stroške s tujimi projekti.

V zvezi s tem projektom se po ministričinih besedah v zadnjem času pojavljajo pomisleki, zato je treba še enkrat temeljito preveriti in ugotoviti, ali je obseg načrtovane investicije potreben za nemoteno delovanje železniškega sistema v državi po končani gradnji drugega tira med Divačo in Koprom, ki bo po ocenah povečal število tovornih vlakov tudi na postaji Jesenice, so danes sporočili z ministrstva.

"Z ustrezno neodvisno strokovno recenzijo projekta bo mogoče verodostojno dognati, ali je obseg načrtovane investicije upravičen in potreben," so zapisali.

Vodstvo direkcije za infrastrukturo bo moralo po izvedeni reviziji projekta predložiti poročilo o postopku in ugotovitvah.



V javnosti je namreč odmevala napovedana podražitev projekta gradnje jeseniške železniške postaje. Leta 2022 je ocenjena vrednost projekta znašala 81 milijonov evrov, končna ocenjena vrednost gradbenih del ob objavi javnega naročila je na podlagi upoštevanja inflacije in stanja na trgu narasla na 137 milijonov evrov, najugodnejša ponudba pa znaša 170 milijonov evrov z davkom.

Predstavniki ministrstva za infrastrukturo in direkcije so podražitev med drugim utemeljili s tem, da so se ob pridobivanju projektnih pogojev in soglasij pokazale potrebe po izvedbi dodatnih manipulativnih tirov, novega podhoda in mostu. Poudarili so, da gre za kompleksen projekt, ki bo prinesel številne koristi v železniškem prometu in za Jesenice.

Zadevo sta obravnavala tudi odbora DZ za finance ter za infrastrukturo, okolje in prostor, ki sta pozvala k skrbnosti pri pripravi železniških projektov in sprožitvi ustreznih postopkov v primeru sumov korupcije ali kartelnega dogovarjanja.