MG4 sodi v C-razred avtomobilov in ima dejansko zelo malo neposredne konkurence. To so cupra born, volkswagen ID.3 in renault megane e-tech electric. MG4 je od tekmecev cenejši od štiri do deset tisoč evrov, hkrati je cenejši tudi od razred manjših tekmecev, denimo od peugeota e-208 in opla corse e.
Glavna prednost MG4 pred tekmeci je torej cena, precej dobro pa se izkaže tudi na drugih področjih. Poglejmo, kaj ponuja za 33 tisočakov, kolikor stane osnovni model z baterijo zmogljivosti 51 kilovatnih ur, kaj pa za 37.500 evrov, kolikor stane MG4 comfort z baterijo zmogljivosti 61,7 kilovatne ure.
Osnovni MG4 standard z upoštevano subvencijo Eko sklada torej stane 28.400 evrov, po odbitku DDV pa manj kot 27 tisoč evrov. Opozarjamo pa na razmeroma drag najem, ki je posledica predvidenega večjega upada vrednosti rabljenega MG4.
Kompaktni petvratni avto dolžine 4,29 metra in medosja 2,7 metra ima med kolesi vgrajeno baterijo zmogljivosti 51 oziroma 64 kilovatnih ur. Manjša je litij-ionska z bruto zmogljivostjo 51, neto pa kar 50,8 kilovatne ure, kar pomeni, da baterija nima tako rekoč nobene rezerve. Večja je zasnove LIB-NMC (nikelj-kobalt-mangan) in ima bruto zmogljivost 64, neto pa 61,7 kilovatne ure.
Motor, vgrajen zadaj (tam je tudi pogon), v kombinaciji z manjšo baterijo in osnovno opremo standard zmore 125 kilovatov moči, v kombinaciji z večjo pa 150 kilovatov. Zmogljivosti obeh različic so tako rekoč enake, MG4 51 s 125 kilovati do stotice pospeši v 7,7 sekunde, MG4 64 s 150 kilovati pa v 7,9, poraba niha med 16 in 17 kilovatnimi urami, doseg pa je 350 (baterija z 51 kilovatnimi urami) oziroma 450 kilometrov pri MG4 s 64 kilovatnimi urami. Različica luxury, ki bo na voljo jeseni, bo imela zaradi večjih koles 435-kilometrski doseg.
MG4 ima za električni avto zelo majhno maso. Zasluga gre lahki gradnji in zelo tanki bateriji, ki skupaj z okvirjem v višino meri 14 centimetrov. Osnovni tehta 1.655 kilogramov, z večjo baterijo pa 1.685.
Moč polnjenja pri osnovnem MG4 51 na AC-polnilnicah poteka le po enosmernem toku, kar je velika pomanjkljivost in prinaša polnjenje z močjo le 6,6 kilovata oziroma pet kilovatov na večini domačih polnilnic. Po enosmernem toku se polni z močjo 117 kilovatov. Različica 64 ponuja malo boljše številke, in sicer polnjenje z 11 oziroma 135 kilovati. Na domači polnilnici boste MG4 51 polnili devet ur, MG4 64 šest ur in pol, na hitrih pa bodo časi polnjenja od 10 do 80 odstotkov 40 oziroma 35 minut.