Volkswagen golf
To je prenovljeni golf osme generacije!
Prenovljeni volkswagen golf se predstavlja z novim priključnohibridnim pogonskim sklopom s 100 kilometri električnega dosega, z novo programsko opremo za multimedijsko napravo in prvič tudi z osvetljenim logotipom.
Sreda, 24. januar 2024
Oblikovno je golf doživel manjše spremembe, ki vključujejo nov sprednji odbijač in rahlo preoblikovane sprednje žaromete, novo grafiko so dobile tudi zadnje luči. Serijsko so vgrajeni LED žarometi, na voljo pa bo tudi popolna LED osvetlitev z letvico, ki povezuje sprednja žarometa, in prvič na evropskem modelu tudi z osvetljenim logotipom znamke. V tej kombinaciji bodo na voljo tudi matrični žarometi IQ light. Osvežitev zunanjosti prinaša štiri nove karoserijske barve in pet novih oblik platišč iz lahke litine velikosti od 16 do 19 palcev.
Notranjost je dobila multimedijsko napravo četrte generacije MIB4, v kombinaciji z zaslonom velikosti 26,4 ali 32,8 centimetra (10,2 ali 12,9 palca). Vmesnik ima novo grafiko, površine na dotik pod zaslonom za uravnavanje klimatske naprave in za glasnost pa so po novem osvetljene. Novost na uporabni ravni predstavlja še govorni asistent IDA, ki deluje v kombinaciji z umetno inteligenco ChatGPT. Vsi modeli bodo serijsko opremljeni s 25,9-centimetrskim (10,2-palčnim) zaslonom namesto klasičnih merilnikov, na volanski obroč pa se namesto površin na dotik vračajo klasični gumbi.
Motorno paleto sestavljata dva bencinska, dva dizelska in dva priključnohibridna pogonska sklopa, ki bodo na voljo različnih izvedbah. Vstopni 1,5-litrski TSI bo na izbiro v izvedbah s 85 ali 110 kilovati (115 ali 150 KM). Dvolitrski TSI zmore 150 kilovatov (204 KM), na voljo pa bosta še GTI s 195 kilovati ter GTI club sport s 221 kilovati (265 in 300 KM) moči. Dizelske barve brani dvolitrski TDI v različicah s 85 oziroma 110 kilovati (115 oz. 150 KM).
Na izbiro bo tudi blagohibridni turbobencinar 1.5 eTSI z 48-voltno tehnologijo, in sicer v izvedbah s 85 ali 110 kilovati (115 ali 150 KM), pri čemer mu jermenski zaganjalnik zagotavlja dodatnih 15 kilovatov (20 KM) moči.
Priključnohibridni eHybrid prinaša kombinacijo 1,5-litrskega turbobencinarja s 110 kilovati (150 KM) in elektromotorja z 85 kilovati (115 KM), pri čemer sistem zagotavlja 150 kilovatov (204 KM) moči. Pri močnejšem GTE pa bencinar zmore 130 kilovatov (177 KM) in v kombinaciji z enakim elektromotorjem ponuja 200 kilovatov (272 KM) skupne moči. Oba imata vgrajeno baterijo z neto kapaciteto 19,7 kilovatne ure (prej 10,6 kWh), ki omogoča približno 100 kilometrov električnega dosega. Polnjenje z izmeničnim tokom (AC) lahko poteka z močjo do 11 kilovatov, z izmeničnim pa do 50 kilovatov, kar omogoča prehod od 10 do 80 odstotkov napolnjenosti v 25 minutah.
Oznake:
- golf
- prenova
- priključni hibrid
- Volkswagen