Zasebnost
Slovenija
Oglasno sporočilo

Dobra izkušnja z dostavo je magnet za privabljanje kupcev v spletne trgovine

»Dostava je glavni moment spletnega nakupa. S postopki, prilagojenimi uporabnikom, dosegamo visoko raven njihovega zadovoljstva z opravljenimi storitvami,« pravi Boštjan Pernek, direktor divizij v Pošti Slovenije.
Avtor
14.11.2022 14:30
Čas branja: 3 min
Dobra izkušnja z dostavo je magnet za privabljanje kupcev v spletne trgovine
Boštjan Pernek pravi, da nas v Sloveniji še vedno okrog 40 odstotkov najraje plača odkupnino ob vročitvi, več kot 90 odstotkov pa si nas želi dostavo na dom. Z njim smo se pogovarjali še o drugih aktualnih trendih v spletni prodaji in o tem, kako se nanje odziva Pošta Slovenije.

Kakšen pomen ima dostava pošiljk za uspešno spletno prodajo?

Raziskave kažejo, da sta način dostave in ustrezno obveščanje ključ do vračanja kupcev v spletno trgovino. V zadnji raziskavi je 88,29 odstotka anketirancev izbralo dostavo s Pošto Slovenije, če jim je spletni trgovec to možnost ponudil. Letos je 97,04 odstotka prejemnikov paketov znova ocenilo paketno dostavo Pošte Slovenije kot odlično. Izkušnjo s procesom dostave pošiljk je 20.856 uporabnikov ocenilo z visoko povprečno oceno 4,9 (na lestvici od 1 do 5). Kot glavne prednosti paketne dostave Pošte Slovenije so poudarili prijaznost zaposlenih, hitro dostavo, SMS-obveščanje in enostaven prevzem.

Pred nami sta dva za spletne trgovce najbolj intenzivna meseca. Kaj svetujete uporabnikom?

Ob koncu leta pričakujemo povečanje količin paketov in pisemskih pošiljk. Zaradi lažje, hitrejše in predvsem varnejše dostave smo sprejeli vrsto ukrepov, s katerimi našim uporabnikom nudimo boljšo uporabniško izkušnjo in hkrati zagotavljamo nemoteno spletno nakupovanje. Uporabnikom naših storitev vedno svetujemo, da naj nakup v spletni trgovini plačajo s kartico, PayPalom ali drugimi sodobnimi in varnimi oblikami spletnih plačil ter naj se izogibajo plačevanju po povzetju. Če spletni trgovec nudi to možnost, naj že v procesu zaključevanja nakupa v košarici izberejo način dostave, ki jim najbolj ustreza, in lokacijo, kjer bodo ob času dostave dosegljivi.

Kateri so najnovejši trendi pri dostavi pošiljk, kupljenih v spletnih trgovinah?

V tujini je za spletne kupce zelo pomembno, da med številnimi možnostmi na področju dostave lahko izberejo tisto, ki se najbolj prilagodi njihovim željam glede lokacije in načina dostave. V Sloveniji pa nas še vedno okrog 40 odstotkov najraje plača odkupnino ob vročitvi, več kot 90 odstotkov pa si nas želi dostavo na dom. Je pa kljub temu eno izmed alternativnih možnosti dostave uporabilo že 41,34 odstotka anketirancev, povečuje pa se tudi število spletnih kupcev, ki izdelek plačajo že ob nakupu oziroma potrditvi košarice pri spletnem prodajalcu.

Kako tem trendom sledite v Pošti Slovenije?

Strankam zagotavljamo vrsto enostavnih rešitev. Izberejo lahko dostavo na dogovorjeno mesto, drugi naslov, v PS Paketomat, paketnik, na bencinski servis, izberejo lahko tudi datum dostave. Letos smo pismonoše, ki dostavljajo pakete, in poštne poslovalnice – razen pogodbenih pošt – dodatno opremili z več kot 1.600 POS-terminali za plačilo po povzetju. Storitev Moja dostava – moja izbira pa strankam omogoča, da dostavo, naslov in način dostave spremenijo tudi takrat, ko je paket že na poti k njim.

Katere novosti ste uvedli letos?

Najprej naj omenim spletno in kartično plačilo odkupnega zneska pošiljke ter številne informacijske rešitve za integracijo alternativnih mest dostave v spletno košarico številnih spletnih platform. Omogočamo uporabo različnih spletnih servisov za popolno integracijo omenjenega in za izmenjavo e-podatkov o pošiljkah, sledenje pošiljkam, enostavno vračilo pošiljk, obročna plačila, spremljanje morebitnih reklamacijskih postopkov, operiranje s tarifnimi številkami za mednarodne pošiljke v okviru umetne inteligence, številna različna e-obveščanja naslovnikov in druge storitve. Pripravljamo pa že nove informacijske rešitve, ki bodo kmalu na voljo.

Spletnim trgovcem ponujate pogodbeno storitev MojPaket. Zakaj jo priporočate?

S storitvijo MojPaket smo zmanjšali število različnih vrst pošiljk. S tem smo vzpostavili učinkovit sistem za opremo pošiljk in zagotavljanja e-podatkov o pošiljkah ter hkrati povečali nabor dodatnih storitev, kot sta avtomatsko združevanje več paketov za istega naslovnika v eno pošiljko in možnost odkupnega poslovanja za katerikoli paket pošiljke istega naslovnika, in zagotovili brezplačno vračanje neprevzetih paketov. Ponujamo tudi dostavo istega dne, dostavo z vnosom v stanovanje, odvoz starega ali reklamiranega blaga, brezplačno vnovično dostavo in možnost izbire storitve v okviru nakupa na obroke.

Kakšne so prednosti partnerstva spletnih trgovcev s Pošto Slovenije?

Spletnim trgovcem po Sloveniji in v tujini je Pošta Slovenije zanesljiv partner z več desetletji izkušenj. Na področju prevzema pošiljk na primer ponujamo vsem poslovnim partnerjem brezplačen prevzem na njihovem naslovu, nudimo širok nabor paketne embalaže, ki jih na željo tudi brezplačno dostavimo na naslov trgovca, ponujamo prevzem vseh vrst pošiljk – od manjših paketov do večjih pošiljk in palet, tudi do 1.000 kg, dodatno pa nudimo možnost združevanja pošiljk za istega naslovnika, plačilo po povzetju s sodobnimi plačilnimi metodami in omogočamo vračilo dokumentov. Na področju dostave pa nudimo bogat nabor različnih možnosti dostave, med drugimi tudi dostavo z vnosom v stanovanje, odvoz starega ali reklamiranega blaga, obveščanje o dostavi s SMS-i ali e-sporočili, dva poskusa dostave na naslov, ERS – enostavna in hitra vračila pošiljk, številne prednosti alternativnih možnosti dostave, SMS-opomnik za prevzem pošiljke pred potekom roka za prevzem, brezplačno zavarovanje pošiljk do vrednosti 420 EUR z možnostjo dodatnega zavarovanja do vrednosti 10.000 EUR ter brezplačni dostop do Poslovnega portala za spremljanje statusov pošiljk in nakazil odkupnih zneskov. Ne zaračunavamo dodatka na gorivo in provizij za plačilo odkupnih zneskov s plačilnimi karticami.

Več informacij in prednosti sodelovanja s Pošto Slovenije na povezavi.


Vsebino omogoča Pošta Slovenije.