Časnik Finance s portalom IKT predstavlja dobre prakse podjetij na področju B2B e-commerce poslovanja in podeljuje priznanje za najboljši B2B e-commerce projekt. Prijavite se na razpis!
IKT

Si predstavljate, da bi vašo prodajno spletno pošto odprlo 98 odstotkov prejemnikov?

Takšne številke dosega uporaba SMS-sporočil – ta trženjski kanal je bil dolgo potisnjen v ozadje

Podporniki obveščajo

FINANCE
IKT
Prisedite k Roku Pirnatu, B2 BI, in Tonetu Stanovniku, Špica
IKT
Podkast Bi na rumeni stol?
IKTPodpornik projekta Prisedite k Roku Pirnatu, B2 BI, in Tonetu Stanovniku, Špica

Slišali boste razpravo o pomenu prilagajanja tržnim trendom, nenehnemu izboljševanju in vlogi, ki jo igra umetna inteligenca v prihodnosti tehnologije in poslovanja.

FINANCE
IKT
Varnost digitalnega okolja v šolah – ključ do uspešnega izobraževanja v digitalni dobi
IKT
TRETJI RAVNATELJEV ZAJTRK
IKTRedakcija IKT Varnost digitalnega okolja v šolah – ključ do uspešnega izobraževanja v digitalni dobi

Na tretjem ravnateljevem zajtrku, ki ga je organiziralo podjetje eŠola, je bil izpostavljen pomen zagotavljanja varnega digitalnega okolja za šole.

FINANCE
IKT
NIL je pridobil certifikat ISO 22301 za upravljanje neprekinjenosti poslovanja
FINANCE
IKT
Znani so trije finalisti za nagrado Feniks
IKT
POSLOVNO SVETOVANJE
IKTPodpornik projekta Znani so trije finalisti za nagrado Feniks

Nagrada se podeljuje najboljšim projektom s področja poslovnega svetovanja

FINANCE
IKT
Skupina Actual I.T. ima novo vodstvo
IKT
SPREMEMBE
IKTPodpornik projekta Skupina Actual I.T. ima novo vodstvo

Pavle Jazbec je prevzel strateško vodenje v okviru upravnega odbora, novo operativno vodstvo pa bodo sestavljali Mitja Buda, Tjaša Peroša in Igor Hostnik.

06.04.2022 10:15
Čas branja: 2 min

Spletno poslovanje je v zadnjem času v izjemnem vzponu, konkurenca na trgu je vse večja, kar prinaša vse več izzivov za spletne trgovce. Na trgu moraš biti boljši, moraš biti hitrejši, moraš izstopati. Eden izmed večjih izzivov, ki se pojavlja, je, kako z mislimi na končnega kupca oblikovati izdelek ali storitev in kako kupca nagovoriti. Spletna pošta in družbeni mediji so zasičeni z oglasi, ki jih naslovniki le še redko opazijo. In tukaj se ustvarja priložnost za trženjski kanal, ki je bil dolgo časa potisnjen v ozadje, SMS-sporočilo.

Uporaba SMS-sporočil v zadnjem času na področju spletnega poslovanja močno raste. Zakaj? Ker lahko uspešno prodre skozi šum informacij in doseže končnega kupca. Nagovarjanje kupcev prek SMS namreč uspešno sledi današnjemu slogu življenja in navadam.

Vse več prostega časa preživimo ob telefonu in večina ljudi ima telefon vedno na dosegu roke. Tako je ta orodje, s katerim kupca dosežemo v trenutku. Na drugi strani pa se prejemnik težko upre skušnjavi, da ne bi odprl SMS-sporočila, ki ga je prejel. Zato se ne čudimo podatkom, ki navajajo, da prejemniki preberejo kar 98 odstotkov prejetih SMS-sporočil (vir je spletna stran Techjury).

Enosmerna komunikacija in vnovični nakup obstoječih kupcev

Ne samo, da je delež odprtih oziroma prebranih SMS-sporočil izjemen, raziskave so pokazale, da je tudi angažiranost kupcev, ki jih dosežemo prek SMS-sporočil, na visoki ravni.

Še več. Z SMS-sporočili lahko s kupci vzpostavimo enosmerno ali dvosmerno komunikacijo.

Pri enosmerni komunikaciji kupca nagovorimo k akciji, pri čemer ne pričakujemo odgovora. Z enosmerno komunikacijo kupce preusmerjamo v spletno trgovino, kjer ga spodbujamo k vnovičnemu nakupu. Prav tako je enosmerni SMS lahko orodje za dodaten nakup po že opravljenem nakupu ali orodje za kampanjska SMS-sporočila, kjer želite obuditi tako imenovane speče kupce, ki že dolgo niso obiskali spletne trgovine.

Avtomatizirana komunikacija z SMS namesto klicnega centra?

Na drugi strani dvosmerno komunikacijo uporabljamo, ko pričakujemo morebiten odgovor prejemnika. Avtomatizirana dvosmerna komunikacija z SMS-sporočili tako lahko opravlja nalogo prodajnega kanala telefonske prodaje. S kupcem zgradite dolgoročen odnos, informiran kupec je zadovoljen kupec in na drugi strani ustvarite vtis pomembnosti, vrednosti, ki se pri transakcijskih sporočilih izgubi.

Dvosmerna komunikacija ni namenjena zgolj prodaji izdelkov in storitev, temveč tudi podpori kupcem. Dvosmerna komunikacija z SMS-sporočili omogoča tudi avtomatizacijo podpore. Mnogi spletni nakupi so opravljeni impulzivno, pri čemer so podatki, ki jih kupec vpiše, nemalokrat napačni. Tako avtomatizirana SMS-sporočila opravijo delo podpore in zagotovijo, da se prodajni krog uspešno sklene v procesu dostave, kjer je dvosmerna SMS-komunikacija ključ za reševanje šumov in morebitnih ovir v procesu dostave.

Matej Okorn iz podjetja MetaKocka, ki je specializirano za programsko rešitev za spletne trgovce, o dvosmerni SMS-komunikaciji pravi: »Za spletne trgovce je pomembno, da se osredotočajo na to, kar znajo najbolje, na samo prodajo. Zato smo razvili številne podporne sisteme, ki jim omogočajo avtomatizacijo delovnih procesov, med drugimi tudi dvosmerno SMS-komunikacijo, ki omogoča sledenje in pregled komuniciranja s kupci ter dopolnjuje celotno izkušnjo tako kupca kot spletnega trgovca.«

Kako začeti?

Kako torej začeti uporabljati SMS-sporočila v ta namen? Enostavno. Ugotovite, kaj je vaše sporočilo in zakaj. Izberite enosmerno, dvosmerno komunikacijo ali morda kombinacijo, odvisno od vsebine in želja, kakšno komunikacijo bi radi imeli s kupci, ter začnite odpošiljati. SMS-sporočila naj bodo kratka, personalizirana in z ustrezno vsebino. Bolj kot pregledujete rezultate, večji odziv, ki ga dobite od svojih strank, več prilagoditev lahko naredite – močnejše, učinkovitejše lahko postane to marketinško orodje. Morda pa boste izjemno prijetno presenečeni nad učinkovitostjo na novo obujenega komunikacijskega kanala, ki je že nekoliko utonil v pozabo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
IKT
(Intervju) »Uporabniki naših rešitev so lani na spletu prodali za skoraj milijardo evrov«
IKT
IKTKlemen Koncilja (Intervju) »Uporabniki naših rešitev so lani na spletu prodali za skoraj milijardo evrov«

Tako pravi direktor Metakocke Matej Okorn in dodaja, se medtem, ko avtomatizacija spletnih trgovin postaja tržna norma, hitro razvija področje akcijske analitike – obe področji postajata neizpodbitna aksioma dobičkonosnosti na področju spletne trgovine

FINANCE
IKT
Spletna prodaja: dostava v istem dnevu postaja vse bolj nujna
IKT
IKTKlemen Koncilja Spletna prodaja: dostava v istem dnevu postaja vse bolj nujna

Domači spletni trgovci naj bi se prepočasi odzivali na zahteve trga glede dostave v istem dnevu; logistična in dostavna podjetja so pripravljena na izziv

FINANCE
Dražbe Fursa po novem prek spleta
Finance
Tanja Smrekar Dražbe Fursa po novem prek spleta 5

Kako boste lahko sodelovali pri dražbah premičnin?

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

Tovarna
Novice
Uporaba podatkov in funkcionalnosti ERP-sistema na spletu
Tovarna leta
NoviceDean Podgornik Uporaba podatkov in funkcionalnosti ERP-sistema na spletu

V primeru prenavljanja ERP-sistema je smiselno razmisliti tudi o prenovi spletne rešitve in integracije, saj so tako stroški začetne vzpostavitve nižji

FINANCE
Pozor! Prihaja obvezno dvojno potrjevanje spletnih nakupov
Finance
Tanja Smrekar Pozor! Prihaja obvezno dvojno potrjevanje spletnih nakupov 5

Od 3. maja naprej prek spleta praktično ne boste mogli kupiti ničesar, če nakupa ne boste potrdili dvojno, denimo z geslom in mobilno bančno aplikacijo; strožja pravila veljajo samo za nakupe znotraj evropskega gospodarskega prostora

FINANCE
IKT
To je IT-inženir, ki želi oblikovati mrežo malih in srednjih podjetij, ki uporabljajo sodobna orodja za spletno trgovanje
IKT
IKTRedakcija IKT To je IT-inženir, ki želi oblikovati mrežo malih in srednjih podjetij, ki uporabljajo sodobna orodja za spletno trgovanje

Aleksandr Strelov je razvil spletno platformo, na kateri lahko podjetnik na enem mestu dobi vse potrebno za vzpostavitev spletne trgovine

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti