Podjetja 15.5.2023 11:54

Na sejmu lesne industrije v Hannovru devet slovenskih podjetij

Ljubljana/Hannover, 15. maja - Spirit Slovenija je na pobudo podjetij prvič organiziral skupinsko predstavitev na mednarodnem sejmu gozdarstva in lesne industrije LIGNA, ki je med 15. in 19. majem v Hannovru v Nemčiji. Na skupnem razstavnem prostoru se predstavlja devet slovenskih podjetij, so sporočili iz Spirita.

Ljubljana. Lesena mizica. Foto: Daniel Novakovič/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Lesena mizica.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Na slovenskem razstavnem prostoru se predstavljajo podjetja Elastomeri, Hidex, Mebor, Mitol, Most, Robust, Strojplast, Trimwex in Wravor. Ta so se odzvala na Spiritovo povabilo za udeležbo na sejmu LIGNA, kjer ocenjujejo, da je nastop na mednarodnih sejmih eden izmed najprimernejših načinov za uspešno predstavitev podjetja na tujih trgih.

Sejem LIGNA, ki se odvija vsako drugo leto, je namenjen predstavitvi strojev, tehnologij in opreme za obdelavo lesa. Produktne skupine izdelkov so stroji, oprema in tehnologije za različne obdelave lesa, lesna biomasa, avtomatizacija procesov. Letošnja rdeča nit sejma je preobrazba obdelave lesa, vsebinski poudarki pa so na preobrazbi v preoblikovanju lesa, procesih montažne gradnje, predelavi zelenih materialov in zaposlovanju.

Osrednje teme sejma so tako nove tehnologije na področju obdelave lesa, postopki montažne gradnje, proizvodnja lesu podobnih materialov in kompozitov, pridobivanje energije iz lesa, stroji za gozdarstvo, proizvodnjo okroglega in žaganega lesa ter orodja in stroji za maloserijsko in množično proizvodnjo, so našteli.

V. d. direktorja Spirita Rok Capl je spomnil, da Spirit z direktoratom za lesarstvo od leta 2013 izvaja številne aktivnosti za promocijo slovenskega lesa, lesenih izdelkov ter slovenskih podjetij s področja pohištvene in lesno-predelovalne panoge. "Slovenija je dežela, bogata z lesom in Slovenci ob ohranjanju bogatih tradicionalnih znanj o obdelavi lesa, pospešeno razvijamo tudi najnovejše tehnologije in inovativne pristope obdelave," je dejal.

Na sejmu se odvijajo konference, predstavitve, predavanja ter poslovna srečanja. Spirit Slovenija skrbi tudi za pozicioniranje krovne znamke I feel Slovenia. Green. Creative. Smart., pod katero se slovensko gospodarstvo predstavlja v tujini, so navedli.