Obiskovalci izkusijo pritisk, ki je prikazan v seriji. Foto: Reuters
Obiskovalci izkusijo pritisk, ki je prikazan v seriji. Foto: Reuters

Zaradi pandemije covida-19, ko so veljale številne omejitve, je zaslužek indonezijske kavarne Strawberry Cafe strmo padel. "Ko so ukrepe sprostili, je naša prodaja začela počasi okrevati," je povedal Putra Prijadi, lastnik kavarne, ki pa se je odločil, da bo ponudbo svojega posla popestril v znamenju južnokorejske serije Squid Game.

Ker so južnokorejske serije, filmi in glasba v Indoneziji zelo priljubljeni, vsak dan več kot 200 strank v Cafe Strawberry privabijo otroške igre iz Netflixove serije. V kavarni namreč po navdihu svetovne uspešnice poustvarjajo nekatere izmed iger, ki so sicer v 9-delni seriji smrtonosne.

Tako v temni sobi z neonskimi lučmi stranke pozdravijo zaposleni, oblečeni v zlovešče zamaskirance, ki držijo tudi orožje, a to seveda ni pravo. Goste pospremijo do konca sobe, kjer pa jih čaka igra rdeča luč, zelena luč. Čeprav zmagovalca ne čaka nagrada, to ne odvrne sodelujočih, ki pohitijo skozi progo in v skladu s pravili otrpnejo ob zvoku ukazov v korejskem jeziku. Poleg tega se med izzivi ljudje lahko pomerijo tudi v izrezovanju različnih oblik, ki so vtisnjene v slaščico dalgona.

"Vsaka kavarna ne bi dejansko posnemala serije in iger v njej," je dejala 16-letna Jennifer Susanto in poudarila, da se ji dogodek zdi edinstven in razburljiv. Tematika južnokorejske serije je tako pomagala obuditi indonezijsko kavarno – v enem tednu se je njihov dobiček potrojil.