Perutnina Ptuj v nekaj letih cilja na milijardo evrov prihodkov

Ptuj, 7. marca - Perutnina Ptuj je tudi v minulem letu beležila pomembno rast proizvodnje in prihodkov. Ti so presegli 500 milijonov evrov, ob tem pa je podjetje beležilo tudi visok dobiček. Kot je ob današnji obeležitvi 50-letnice znamke Poli povedal predsednik uprave Enver Šišić, so njihove ambicije še precej višje. Ciljajo na milijardo evrov prihodkov.

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnin Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Predsednik uprave Perutnine Ptuj Enver Šišić.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Direktor trženja David Visenjak in predsednik uprave Perutnine Ptuj Enver Šišić.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Predsednik uprave Perutnine Ptuj Enver Šišić.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Predsednik uprave Perutnien Ptuj Enver Šišić.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Predsednik uprave Perutnien Ptuj Enver Šišić.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Predsednik uprave Perutnine Ptuj Enver Šišić.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca Perutnine Ptuj ob obeležitvi 50-letnice blagovne znamke Poli.
Predsednik uprave Perutnine Ptuj Enver Šišić.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Samo lani so za investicije na ravni skupine porabili 54 milijonov evrov, od tega polovico v Sloveniji, s čimer si želijo zagotoviti, da bodo tudi v prihodnje konkurenčni.

Če so leta 2018 na ravni celotne skupine prodali za okoli 80.000 ton piščančjega mesa in izdelkov, so lani količino povišali že na 132.000 ton. Pomembno rastejo tudi prihodki ptujske skupine, ki je lani zabeležila prodajo v višini 504 milijone evrov, še šest let nazaj je ta znašala 200 milijonov evrov.

gm/zc
© STA, 2024