EU preiskuje politično oglaševanje na Facebooku in Instagramu
Bruselj, 30. aprila - Evropska komisija je danes sporočila, da je pred prihajajočimi evropskimi volitvami odprla preiskavo političnega oglaševanja na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Bruselj bo preučil, ali sta omrežji, ki sta v lasti ameriškega podjetja Meta, kršili določila Akta o digitalnih storitvah.
Na komisiji sumijo, da Meta nezadostno moderira politične oglase, širjenje vsebin v takšnih razmerah pa da bi lahko škodilo volilnim postopkom in pravicam potrošnikov.
Hkrati menijo, da delovanje platform, ki v ponujanju vsebin dajeta nizko prioriteto političnim objavam, ni v skladu z aktom.
Ta komisija je oblikovala sredstva za zaščito evropskih državljanov pred ciljno usmerjenimi dezinformacijami in manipulacijami tretjih držav. Če sumimo, da so pravila kršena, ukrepamo, je ob najavi preiskave sporočila predsednica komisije Ursula von der Leyen.