Tokrat nas je zanimalo, kako se bodo za volanom robustnega in velikega poltovornjaka volkswagen amarok znašli bralci, ki niso vešči tako velikih in zmogljivih vozil. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Tokrat nas je zanimalo, kako se bodo za volanom robustnega in velikega poltovornjaka volkswagen amarok znašli bralci, ki niso vešči tako velikih in zmogljivih vozil. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Amarok ni namenjen samo terenski vožnji – zagotoviti mora namreč dober kompromis za vožnjo po asfaltu, tudi po avtocesti.

Gasilci so nam povedali, da z njim na avtocesti dosegajo tudi hitrosti do 190 km/h. Naši bralci so bili nevešči terenske vožnje in so prvič vozili poltovornjak, zato smo preizkušali tudi preprostost uporabe avtomobila in sistemov, ki delajo terensko vožnjo preprostejšo in bolj varno.

Zadnja generacija amaroka na terenu zmore veliko. Omogoča vstopni kot 30 stopinj in izstopni kot 26 stopinj, z njim lahko zapeljete v 80 centimetrov globoko vodo. Nosilnost je do 1125 kilogramov, skupna dovoljena masa do 6,5 tone pa omogoča vleko prikolice do največje mase 3,5 tone.

Vozniku je v pomoč do 30 asistenčnih sistemov, ki jih je mogoče konfigurirati na zaslonu. Med njimi je novost asistenca za ohranjanje smeri in menjavo voznega pasu, asistenci za luči in hitrost, pa tudi prikaz okolice in sistem za prepoznavanje prometnih znakov.

Za mnenje o amaroku smo povprašali tudi uporabnike pretekle generacije. Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.