Za trženje vseh spletnih medijev United medie v Sloveniji zdaj skrbi Cas media
S 1. aprilom 2024 se je znotraj Cas medie oblikovala enotna prodajna ekipa za vse platforme podjetja United Media v Sloveniji.
Kaj konkretno to pomeni zanje? »Cas media je do zdaj tržila oglasni prostor za 22 mednarodnih televizijskih programov, ki jih imamo trenutno v svojem prodajnem portfelju. S skupnim deležem televizijskih gledalcev smo dosegli tretjo mesto med slovenskimi televizijskimi mrežami – za POP TV in RTV Slovenija. Z našo novo pridobitvijo smo v svoj portfelj dodali še dve spletni platformi, ki po podatkih MOSS obiskanosti sodita med pet najbolj obiskanih spletnih strani v Sloveniji – to sta n1info.si in metropolitan.si,« je za MM povedal Primož Hribar, direktor družbe Cas Media.
Dodaja, da lahko svojim naročnikom ponudijo tudi oglaševanje v različnih tematskih revijah (Avto Magazin, Elle, Metropolitan, Sensa, Cosmopolitan), kar pomeni, da zaradi širokega nabora različnih tipov medijev ponujajo popolnoma drugačno storitev.
V Cas media poudarjajo, da je njihov cilj jasen: še učinkoviteje zadovoljiti vse želje svojih naročnikov na vseh platformah, ki jih United Media omogoča v slovenskem prostoru, torej na svetovnem spletu, televiziji, v tiskanih medijih in na poslovno-družabnih dogodkih. Poleg Primoža Hribarja bo za to v največji meri skrbela Gordana Kos, ki bo vodila spletne in tiskane medije ter dogodke. »Z novimi strateškimi smernicami bomo zagotovili, da bo naša ekipa še bolj angažirana, še bolj profesionalna in predano usmerjena k ustvarjanju inovativnih rešitev ter optimalnih rezultatov za vse naše stranke,« pravita.