Primož Hribar
Aktualno

Za trženje vseh spletnih medijev United medie v Sloveniji zdaj skrbi Cas media

S 1. aprilom 2024 se je znotraj Cas medie oblikovala enotna prodajna ekipa za vse platforme podjetja United Media v Sloveniji.

Kaj konkretno to pomeni zanje? »Cas media je do zdaj tržila oglasni prostor za 22 mednarodnih televizijskih programov, ki jih imamo trenutno v svojem prodajnem portfelju. S skupnim deležem televizijskih gledalcev smo dosegli tretjo mesto med slovenskimi televizijskimi mrežami – za POP TV in RTV Slovenija. Z našo novo pridobitvijo smo v svoj portfelj dodali še dve spletni platformi, ki po podatkih MOSS obiskanosti sodita med pet najbolj obiskanih spletnih strani v Sloveniji – to sta n1info.si in metropolitan.si,« je za MM povedal Primož Hribar, direktor družbe Cas Media.

Dodaja, da lahko svojim naročnikom ponudijo tudi oglaševanje v različnih tematskih revijah (Avto Magazin, Elle, Metropolitan, Sensa, Cosmopolitan), kar pomeni, da zaradi širokega nabora različnih tipov medijev ponujajo popolnoma drugačno storitev.

V Cas media poudarjajo, da je njihov cilj jasen: še učinkoviteje zadovoljiti vse želje svojih naročnikov na vseh platformah, ki jih United Media omogoča v slovenskem prostoru, torej na svetovnem spletu, televiziji, v tiskanih medijih in na poslovno-družabnih dogodkih. Poleg Primoža Hribarja bo za to v največji meri skrbela Gordana Kos, ki bo vodila spletne in tiskane medije ter dogodke. »Z novimi strateškimi smernicami bomo zagotovili, da bo naša ekipa še bolj angažirana, še bolj profesionalna in predano usmerjena k ustvarjanju inovativnih rešitev ter optimalnih rezultatov za vse naše stranke,« pravita.

Intervju

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Naši avtorji