Lahko bi rekli, da se italijanski turisti po dveh epidemičnih letih vračajo v Slovenijo – in da so vedno zahtevnejši.

Več kot 1000 razstavljavcev, od tega 150 iz drugih držav – to sta številki letošnjega milanskega BIT-a. "Naši trije glavni cilji so obuditi popotniško žilico pri ljudeh, predstaviti novosti v ponudbi tujih držav in tudi Italije ter povezati turistične delavce, ki promovirajo in ustvarjajo turizem," je povedal Stefano Colombo, razstavni direktor Mednarodne turistične borze BIT.

Slovenska turistična organizacija je v Milanu predstavila digitalne NFT-kartice z ekskluzivnimi vsebinami in popusti, ki uporabljajo tehnologijo blockchain (tehnologija veriženja podatkovnih blokov). "To je nov način promocije, zelo inovativen – doživeli smo res veliko zanimanja – in mislim, da je Slovenija na pravi poti za postati znova zelo dinamična in napredna destinacija, tudi v promociji," je pojasnil Aljoša Ota, vodja predstavništva Slovenske turistične organizacije v Milanu.

Med devetimi slovenskimi razstavljavci je bila Rogaška, ki se spopada z upadom ruskih turistov. "Govorimo o milijonih izpada. Vendar v tem trenutku se obračamo na naše tradicionalne trge in Italija je bila tudi v preteklosti eden od teh trgov," je povedal Aleš Topolšek (Hotel Sava Rogaška).

Destinacije z vzhoda Slovenije računajo tudi na nove poletne čarterske polete med Mariborom in Italijo. "Letimo iz Bolzana, iz Napolija in pa iz Pise – sedeži pa so na prodaj tudi slovenskemu gostu – prvi polet je 30. junija, zadnji pa 15. septembra," je povedal Božidar Dokl (Znamka Slovenia Vacanze podjetja BMG, Maribor).

Slovenija je v letu 2019 zaznala rekordnih 600.000 italijanskih turističnih prihodov, čemur je sledil 70-odstotni padec. Obisk se zdaj znova dviguje – zlasti na račun zahtevnejših gostov, pripravljenih tudi na višje cene.

Italijanski turisti se po dveh epidemičnih letih vračajo v Slovenijo