Predstavitve

Veliko vsebine v kompaktni obliki

Jeep Avenger: slovenska predstavitev

S prihodom na trg je Avenger postal najmanjši Jeep v aktualni ponudbi. Je hkrati prvi baterijsko električni model znamke, nas pa je presenetil podatek, da se bo pogonska paleta že jeseni razširila tudi na bencinsko izvedenko.

Kompaktne zunanje mere

Za Avenger bi težko rekli, da je majhen, saj se v njem brez težav udobno peljejo štirje odrasli potniki. Je pa dimenzijo manjši od obstoječih modelov v družini Jeep, zato ga lahko neposredno primerjamo le z Renegadeom, od katerega je dobrih 15 cm krajši, slabe 3 centimetre ožji in okvirno 16 cm nižji. Kljub temu se v prtljažnem delu po prostornini ne razlikujeta kaj dosti, je pa to seveda odvisno od pogonske različice.

Jeep Avenger EV (28)Oblikovanje zunanjosti je tipično za znamko Jeep, od legendarne pokončne maske s sedmimi režami, preko stebrička C in trapezoidne oblike blatnikov, pa vse do zadka z lučmi z grafično podobo v obliki črke X, povzeto po posodah za gorivo Jerrycan. Kot pravemu terencu so mu pod dnom vozila namenili robustno zaščito baterije, elektromotorja in podvozja, sicer pa s svojo obliko lahko obvlada 20-stopinjska vstopni in prehodni kot ter 32-stopinjski izstopni kot terena. Tako sprednje kot tudi zadnje luči so v tehniki LED, kot zanimivost pa so nam pri znamki zaupali, da nam svetlobni pozdrav v znakih Morsejeve abecede sporoča prijazni “Ciao”.


Avenger v številkah – dolžina: 4.084 mm, širina: 1.776 mm, višina: 1.528 mm, medosna razdalja: 2.770 mm, oddaljenost od tal: 209 mm, prostornina prtljažnika: 380/355-1.250 litrov.


Terenski značaj so (zaenkrat zgolj) spredaj gnanemu križancu pripisali tudi s serijsko dodanim sistemom Selec-Terrain, ki poleg prednastavljenih voznih načinov Sport, Normal in Eco vključuje še tiste za varno vožnjo po blatu, snegu in pesku, hkrati pa ima dodan sistem Hill Descent Control. Za navdušence nad ambientalno osvetlitvijo pa še podatek, da se izbira voznega načina odraža tudi v barvi osvetlitve izbranih elementov notranjosti.

Premišljena notranjost

Jeep Avenger EV (4)Pogled v potniški del da vedeti, da so oblikovalci skušali združiti zahteve po modernem, prečiščenem videzu s sodobnimi trendi digitalizacije, pri tem uspešno zadržali preverjeno dobre načine upravljanja s fizičnimi tipkami – vse skupaj pa počeli ob obvladovanju stroškovne plati zgodbe, o kateri nekaj pove izbor robustne plastike. Se pa sicer v vozilu najdejo številni predali in odlagalne police, ki skupaj premorejo kar 34 litrov prostornine. Simpatična pogruntavščina je tudi zapiranje globokega sredinskega predala (pod tremi nivoji tipk za upravljanje menjalnika, klimatizacije in prilagoditev bližnjic infozabavnega sistema), ki spominja na zaščito zaslona tabličnih računalnikov.

Jeep Avenger EV (19)Spredaj je sredinsko nameščen 10,1-palčni zaslon infozabavnega sistema, medtem ko se pred voznikom nahaja digitalni zaslon merilnikov, ki v osnovi meri 7 palcev, opcijsko pa ga lahko nadomesti večji 10,25-palčni zaslon. Sistem Uconnect med drugim omogoča posodobitve na daljavo ter brezžičen priklop in zrcaljenje pametnega telefona preko sistemov Android Auto ali Apple CarPlay. Pohvalno je, da so mu namenili slovenske menije. Vozniku je lahko v pomoč vrsta asistenčnih sistemov, ki med drugim vključujejo prilagodljivi regulator hitrosti, sistem za ohranjanje voznega pasu ter prepoznavo prometnih znakov. Za vse, ki se težko ločijo od avtomobila, pa je na voljo aplikacija Jeep Connect, ki dovoljuje oddaljen nadzor nad zaklepanjem, klimatizacijo, stanjem in potekom polnjenja baterije, lokacijo vozila in še čim drugim.

Elektrika, zaenkrat

Jeep Avenger EV (26)Za premike večkrat nagrajenega novinca skrbi električni pogonski sklop, ki temelji na 400-voltni arhitekturi. Elektromotor razvije 115 kW (156 KM) moči in 260 Nm navora, v kombinaciji z baterijskim paketom kapacitete 54 kWh (neto 50 kWh) pa poskrbi za do 400 km dosega z enim polnjenjem (WLTP mešani cikel) oziroma do 550 km v primeru mestne vožnje. Polnjenje na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom je z močjo omejeno na 100 kW, pri čemer naj bi za preskok z 20 na 80 odstotkov teoretično zadoščalo 24 minut. Ob polnjenju na domači polnilnici je največja moč izmeničnega polnjenja 11 kW. Pomemben je še podatek, da je vsak Avenger opremljen s toplotno črpalko.

Stellantisova arhitektura eCMP2, na kateri nastaja Avenger, ob baterijsko-električnem omogoča tudi vgradnjo bencinskega pogona. Že jeseni naj bi tako ponudbo razširila tovrstna različica z 1,2-litrskim agregatom in ročnim menjalnikom.

Jeep Avenger EV (18)Za konec še nepogrešljive cene, ki se pričenjajo pri 37.490 evrih za paket opreme Longitude in končajo pri 40.490 evrih za Avenger Summit. Ob tem vsakemu kupcu namenjajo bon v višini evrskega tisočaka, ki je namenjen nakupu domače polnilne postaje ali znižanju maloprodajne cene. Za dodatna pogajanja o pogodbeni vrednosti pa bo treba stopiti do prvega salona znamke. Pred tem si lahko ogledate več podatkov v priloženem ceniku.

Besedilo in foto: Urška Radolović.

Mnenja uporabnikov

7 komentarjev za "Veliko vsebine v kompaktni obliki"


cashy
9 meseci 29 dni nazaj

Izgleda res simpatično! V promocijskem materialu pa lahko nehajo pretiravat z obljubljenim dosegom. 400km pri 50Kwh bateriji? V realnosti morda 250km.

xxl
10 meseci 22 ur nazaj

Pri oblikovanju cen še niso vedeli za pogoje pridobivanja 6500 € subvencije?
Lep in, glede na velikost, zelo dobro odmerjen.

9 meseci 29 dni nazaj

Saj so na predstavitvi povedali, da poskušajo prepričati proizvajalca za nekoliko nižjo začetno ceno prav zaradi nove subvencije. Drugače pa ja, že z obstoječimi popusti se da priti na 35K ali blizu.

meganer
10 meseci 1 dan nazaj

Videl v Italiji.

Res lep avto.

drugmirko
10 meseci 1 dan nazaj

lep Peugeotov 2008 oziroma, Oplova Mokka… pravzaprav, ne … DS-ov DS 3!

…sarkazem na stran, če nič drugega, je za sedaj Stellantis za pohvalit vsaj glede tega, da si njihovi modeli, narejeni na isti tehnični osnovi, niso prav nič podobni! upajmo, da tako ostane tudi v bodoče….

Lignage
9 meseci 29 dni nazaj

Mi je od vseh ta sorodnih, ki si jih naštel, tale daleč najbolj všeč. Bi ga dejansko imel! 🙂

 
Izboljšan
Poltovornjak samozavestnega nastopa