Olimpijska kampanja sloni na ideji meganavijaškega mozaika, s katerim želijo športnikom pokazati, kakšno izjemno podporo navijačev imajo.

Mozaik je sestavljen iz fotografij nosilcev slovenske bakle, ki so pred olimpijskimi igrami v Tokiu baklo ponesli skozi 211 slovenskih občin in pokazali, da Slovenci zelo radi ustvarjajo olimpijske vsebine in vedno podpirajo olimpijce. Na drugi strani pa so lahko navijači v meganavijaški mozaik oddali svoje fotografije podpore tudi v jesenski digitalni akciji, ki jo je OKS pripravil skupaj z nekdanjim olimpijcem Filipom Flisarjem.

Sorodna novica V Ptičjem gnezdu bosta zastavo vihtela Ilka Štuhec in Žan Košir

Grški umetnik Charis Tsevis, ki je sodeloval tudi z največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami in športnimi klubi, je v mozaiku upodobil najboljšega slovenskega smučarskega skakalca Anžeta Laniška, izjemno smučarko Ilko Štuhec, najboljšo sprinterko v smučarskem teku v prejšnji sezoni Anamarijo Lampič in najboljšega moškega zimskega olimpijca v Sloveniji ter trikratnega dobitnika olimpijske medalje Žana Koširja.

"Imamo to! Peking prihajamo!" je postalo nosilno geslo kampanje, ključnik pri vseh vsebinah na družbenih omrežjih pa ostaja, tako kot med olimpijskimi igrami v Tokiu #imamoto.

Zimska olimpijska kampanja "Imamo to! Peking prihajamo!" je nadaljevanje zelo uspešne kampanje "Imamo to! Imamo Tokio!", ki jo je Olimpijski komite Slovenije pripravil za olimpijske igre v Tokiu in je bila najbolj prepoznavna olimpijska kampanja OKS-ja do zdaj, prejela pa je tudi prestižno nagrado Sporto.