Tokrat je bilo v idealnih vremenskih razmerah za električni avto potovanje veliko manj stresno kot pozimi, ko smo v Műnchen potovali z električno kio EV6. Doseg je namreč zelo odvisne od zunanjih temperatur. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Tokrat je bilo v idealnih vremenskih razmerah za električni avto potovanje veliko manj stresno kot pozimi, ko smo v Műnchen potovali z električno kio EV6. Doseg je namreč zelo odvisne od zunanjih temperatur. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Na zadnjem odseku našega potovanja smo brez vmesnega polnjenja prevozili kar 499 kilometrov.

Na našem popotovanju po Evropi smo za polnjenje našega avtomobila uporabili izključno eno kartico moon charge, in sicer slovenskega trgovca z avtomobili, v vseh primerih pa smo baterijo cupre borna polnili na izredno hitrih polnilnicah Ionity.

Na poti v Ingolstadt smo energijo v avtomobil pretočili ekspresno hitro, polnjenje je potekalo tudi z močjo 190 kW. Poleg nas je polnil tudi lastnik porsche taycana, in sicer z močjo kar 270 kW. Na nemški avtocesti, kjer ne veljajo hitrostne omejitve, smo cupro born pognali največ do 167 km/h, takrat je bila poraba 23,6 kW na 100 kilometrov.

Na hitrih polnilnicah Ionity smo baterijo cupre borna polnil z močjo do 190 kW. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Na hitrih polnilnicah Ionity smo baterijo cupre borna polnil z močjo do 190 kW. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Iz Ingolstadta proti Bodenskemu jezeru pa smo vozili po regionalnih cestah, ki so omogočale konstantno hitrost okoli 100 km/h. Zadnji odsek je bil najbolj slikovit, a tudi na tej poti povsem stresa ni šlo. A tokratna izkušnja je bila tokrat bistveno boljša v primerjavi z zimsko, ko smo po snegu s KIA EV6 po polžje prodirali proti Münchnu.

Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.