Na festivalu bodo prikazali skupno 225 filmov iz več kot 60 držav. Slovenske celovečerne dokumentarce iz obdobja med letoma 1991 in 2023 je izbral Simon Popek, ki je ob tem zapisal, da je v treh programskih sklopih težko ponazoriti 30-letni razvoj dokumentaristike na Slovenskem, saj je ta zanimiva in raznolika, vseh dolžin in poetik.

V prvi sklop je uvrstil dva srednjemetražna filma Maje Weiss Fant, pobratim smrti (1992) in Fant, pobratim smrti 2 (2012). V prvem je režiserka predstavila ukrajinskega dečka Anatolija, ki je pred radioaktivnim oblakom pribežal v Slovenijo, v drugem pa ga je ponovno obiskala 20 let pozneje.

Drugi sklop bo predstavil film Zemire Alajbegović in Nevena Korde Rezine časa (2001), ki izriše zgodbi avtoričinih babic, ki nista bili ločeni le fizično, temveč tudi po nacionalni in verski pripadnosti. Dopolnil ga bo najbolj nagrajevani slovenski film v zadnjih letih, Babičino seksualno življenje (2021) režiserk Urške Djukić in Emilie Pigeard. Pričevanje o spolnem življenju žensk na Slovenskem je lani prejelo tudi evropskega oskarja, nagrado Evropske filmske akademije za najboljši kratki film.

Tretji sklop pa bo posvečen najvidnejšemu sodobnemu dokumentaristu Matjažu Ivanišinu. Prikazali bodo njegova filma Karpopotnik (2013), posvečen Karpu Godini, in Playing Men (2017).

Kratki film Škatla Tomaža Pavkoviča, ki bo v Leipzigu doživel nemško premiero, bodo prikazali v sekciji Panorama: Srednja in Vzhodna Evropa. Film prek osebnih predmetov in podob, ki jih režiser najde v škatli, ne pripoveduje le o njegovi družini, temveč tudi o razvoju in razpadu Jugoslavije ter izmuzljivem spominu, ki jo poskuša zaobjeti.

Predstavitev slovenskih dokumentarnih filmov na festivalu DOK Leipzig je omogočilo sodelovanje Skice Berlin s Slovenskim filmskim centrom, so sporočili s centra.