Avto.info

Promocijsko sporočilo

Digitalno v 2024 – kako s sistemom CRM do uspešnejše prodaje

Poslovno leto se začne s pripravo letnega plana. Ste v plan za leto 2024 že umestili uvedbo sistema CRM? Če niste, v nadaljevanju razkrivamo, zakaj bi bilo o tem smotrno razmisliti.

Petek, 26. januar 2024

Kaj sploh je CRM in kaj z njim pridobimo?

Vsako podjetje na nek način spremlja svoje stranke. Nekateri imajo njihove podatke v glavi, drugi v zvezku ali elektronskih preglednicah. Vse to pa je že neka oblika CRM sistema oz. upravljanja odnosov s strankami. Ker pa imajo vsi prej omenjeni pristopi svoje pomanjkljivosti, se je razvila namenska računalniška programska oprema, prilagojena delu s strankami in aktivnostim. 

CRM sistem nam pomaga pri pridobivanju novih strank, zaključevanju prodajnih priložnosti in povpraševanj ter pri tem, da imamo urejeno bazo strank in kontaktnih podatkov na enem mestu. 

Vse aktivnosti, ki jih opravljamo s strankami, so organizirane, pregledne in dostopne vsem sodelavcem. Ker sistem deluje v oblaku, lahko do vseh teh podatkov dostopamo v vsakem trenutku, na računalniku ali pametnem telefonu. 

CRM v Sloveniji uporablja le 20 % podjetij

Statistični urad RS navaja, da "programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami (ang. CRM – Customer Relationship Management) uporablja 20 % podjetij: 16 % malih, 34 % srednje velikih in 61 % velikih podjetij."

Tudi v Interi, ptujskem podjetju, ki se ukvarja z razvojem lasnega sistema CRM, opažajo, da se podjetja prodaje prepogosto lotevajo enako kot pred desetimi leti. Pri svojem vsakodnevnem delu uporabljajo pripomočke, ki niso v korakom s časom – zvezke in preglednice. Načina dela s kupci se torej opazno ne spreminja.

Vse to kaže na veliko neizkoriščenega potenciala, ki ga ima digitalizacija poslovnih procesov. Hkrati pa je to tudi odlična priložnost, saj imajo podjetja, ki rešitev CRM še ne uporabljajo, veliko možnosti za napredek pri trženju in s tem priložnost za doseganje dodane vrednosti pred konkurenco.

Na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri sistema CRM? 

Izbira pravega sistema CRM je izjemnega pomena za podjetja, ki želijo optimizirati svoje prodajne procese in odnose s strankami. In katere so tiste lastnosti, ki jih mora imeti CRM program, da bo pripomogel k uspešnejšemu poslovanju podjetja? Mora biti uporabniku prijazen, imeti koristne funkcije za hitrejše in lažje delo, nuditi celovito podporo uporabnikom, omogočati integracijo in biti dostopen kjerkoli in kadarkoli.

Eden izmed takšnih sistemov, ki združuje te lastnosti, je Intrix CRM. Ne glede na to, ali ste majhen startup ali uveljavljeno podjetje, vam Intrix CRM ponuja orodja, ki jih potrebujete za pridobivanje in ohranjanje strank, povečanje produktivnosti in sprejemanje pametnih odločitev. 

Zanj so se odločili tudi v podjetju Enertec: "Intrix ima zelo pomembno vlogo v našemu podjetju. V njem spremljamo potencialne in obstoječe stranke, upravljamo priložnosti, izdelujemo kompleksne ponudbe, nadzorujemo projekte, delovne naloge, reklamacije, vzdrževalne aktivnosti ipd.," poudarja direktor podjetja Enertec Peter Kumer.

Oglejte si webinar Prodajni procesi najuspešnejših slovenskih podjetij

O digitalizaciji prodajnih procesov so v Interi pripravili uporaben webinar. Prisluhnite Urošu Žoharju, svetovalcu za CRM, ki vam v enournem predavanju predstavi prodajne procese najuspešnejših slovenskih podjetij. Pridobite znanja in prodajne strategije iz prakse in začnite preoblikovati svoje potencialne stranke v zveste kupce.

 

Da bo odločitev za CRM sistem enostavnejša

Da bo izbira ustreznega CRM sistema enostavnejša, vam v Interi ponujajo brezplačen uvajalni paket. Poleg preizkusa sistema, ki je en izmed pomembnejših faz pred odločitvijo o uvedbi CRM-ja, so pripravili poseben paket s svetovanjem in osnovnimi prilagoditvami že pred preizkusom.

Brezplačni paket je sestavljen iz:

  • svetovalnega posveta z analizo trenutnega stanja in potreb,
  • predloga rešitve in možnih koristi uporabe za podjetje,
  • priprave preizkusne Intrix CRM različice prilagojene procesom in potrebam podjetja (vključene osnovne prilagoditve sistema CRM).

Rezervirajte želeni termin uvodnega svetovalnega posveta na [email protected] ali preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.