Promocijsko sporočilo
Digitalno v 2024 – kako s sistemom CRM do uspešnejše prodaje
Poslovno leto se začne s pripravo letnega plana. Ste v plan za leto 2024 že umestili uvedbo sistema CRM? Če niste, v nadaljevanju razkrivamo, zakaj bi bilo o tem smotrno razmisliti.
Petek, 26. januar 2024
Kaj sploh je CRM in kaj z njim pridobimo?
Vsako podjetje na nek način spremlja svoje stranke. Nekateri imajo njihove podatke v glavi, drugi v zvezku ali elektronskih preglednicah. Vse to pa je že neka oblika CRM sistema oz. upravljanja odnosov s strankami. Ker pa imajo vsi prej omenjeni pristopi svoje pomanjkljivosti, se je razvila namenska računalniška programska oprema, prilagojena delu s strankami in aktivnostim.
CRM sistem nam pomaga pri pridobivanju novih strank, zaključevanju prodajnih priložnosti in povpraševanj ter pri tem, da imamo urejeno bazo strank in kontaktnih podatkov na enem mestu.
Vse aktivnosti, ki jih opravljamo s strankami, so organizirane, pregledne in dostopne vsem sodelavcem. Ker sistem deluje v oblaku, lahko do vseh teh podatkov dostopamo v vsakem trenutku, na računalniku ali pametnem telefonu.
CRM v Sloveniji uporablja le 20 % podjetij
Statistični urad RS navaja, da "programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami (ang. CRM – Customer Relationship Management) uporablja 20 % podjetij: 16 % malih, 34 % srednje velikih in 61 % velikih podjetij."
Tudi v Interi, ptujskem podjetju, ki se ukvarja z razvojem lasnega sistema CRM, opažajo, da se podjetja prodaje prepogosto lotevajo enako kot pred desetimi leti. Pri svojem vsakodnevnem delu uporabljajo pripomočke, ki niso v korakom s časom – zvezke in preglednice. Načina dela s kupci se torej opazno ne spreminja.
Vse to kaže na veliko neizkoriščenega potenciala, ki ga ima digitalizacija poslovnih procesov. Hkrati pa je to tudi odlična priložnost, saj imajo podjetja, ki rešitev CRM še ne uporabljajo, veliko možnosti za napredek pri trženju in s tem priložnost za doseganje dodane vrednosti pred konkurenco.
Na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri sistema CRM?
Izbira pravega sistema CRM je izjemnega pomena za podjetja, ki želijo optimizirati svoje prodajne procese in odnose s strankami. In katere so tiste lastnosti, ki jih mora imeti CRM program, da bo pripomogel k uspešnejšemu poslovanju podjetja? Mora biti uporabniku prijazen, imeti koristne funkcije za hitrejše in lažje delo, nuditi celovito podporo uporabnikom, omogočati integracijo in biti dostopen kjerkoli in kadarkoli.
Eden izmed takšnih sistemov, ki združuje te lastnosti, je Intrix CRM. Ne glede na to, ali ste majhen startup ali uveljavljeno podjetje, vam Intrix CRM ponuja orodja, ki jih potrebujete za pridobivanje in ohranjanje strank, povečanje produktivnosti in sprejemanje pametnih odločitev.
Zanj so se odločili tudi v podjetju Enertec: "Intrix ima zelo pomembno vlogo v našemu podjetju. V njem spremljamo potencialne in obstoječe stranke, upravljamo priložnosti, izdelujemo kompleksne ponudbe, nadzorujemo projekte, delovne naloge, reklamacije, vzdrževalne aktivnosti ipd.," poudarja direktor podjetja Enertec Peter Kumer.
Oglejte si webinar Prodajni procesi najuspešnejših slovenskih podjetij
O digitalizaciji prodajnih procesov so v Interi pripravili uporaben webinar. Prisluhnite Urošu Žoharju, svetovalcu za CRM, ki vam v enournem predavanju predstavi prodajne procese najuspešnejših slovenskih podjetij. Pridobite znanja in prodajne strategije iz prakse in začnite preoblikovati svoje potencialne stranke v zveste kupce.
Da bo odločitev za CRM sistem enostavnejša
Da bo izbira ustreznega CRM sistema enostavnejša, vam v Interi ponujajo brezplačen uvajalni paket. Poleg preizkusa sistema, ki je en izmed pomembnejših faz pred odločitvijo o uvedbi CRM-ja, so pripravili poseben paket s svetovanjem in osnovnimi prilagoditvami že pred preizkusom.
Brezplačni paket je sestavljen iz:
- svetovalnega posveta z analizo trenutnega stanja in potreb,
- predloga rešitve in možnih koristi uporabe za podjetje,
- priprave preizkusne Intrix CRM različice prilagojene procesom in potrebam podjetja (vključene osnovne prilagoditve sistema CRM).
Rezervirajte želeni termin uvodnega svetovalnega posveta na [email protected] ali preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno.