Citroën ë-C3
V Sloveniji smo spoznali novega citroëna ë-C3, na ceste bo zapeljal junija 2024
Citroën je v Sloveniji premierno predstavil novo generacijo modela C3, ë-C3, natančneje, saj bo sprva na voljo v povsem električni različici in ceno pod 25 tisočaki.
Sreda, 6. december 2023
Najuspešnejši Citroënov model (od lansiranja prve generacije leta 2002 je bilo v Sloveniji prodanih skoraj 20 tisoč vozil) v svoji četrti generaciji prinaša povsem nov dizajn in kot prvi model znamke tudi nov logotip, predvsem pa temelji na Stellantisovi platformi Smart Car, ki omogoča dostopno ceno vozila in je zasnovana (tudi) za električni pogon.
Ob aktualnemu modelu podobni dolžini in širini je okoli 10 cm višji, kar pomeni višji položaj sedenja in boljšo preglednost, poudarek pa je, tako direktor marketinga Dejan Debernardi, na opremi in udobju. Poleg sedežev Citroën Advanced Comfort se namreč tokrat prvič ponaša tudi z vzmetenjem Citroën Advanced Comfort.
Udobje bomo lahko iz prve roke potrdili (ali morebiti ovrgli) po prvih prevoženih kilometrih, tokrat pa smo si lahko na statični predstavitvi avtomobil podrobno ogledali, se vanj usedli in ga natančno pretipali. Ker gre še za enega prvih predserijskih vozil o kakovosti materialov in izdelave ne moremo soditi, zato pa lahko zapišemo, da po prvih vtisih sodeč deluje prav simpatično, tudi prostorsko je nekje v okvirih tega razreda. Prtljažnik, denimo, sprejme 310 litrov.
Ë-C3 bo sprva na voljo z baterijo kapacitete 44 kWh in dosegom do 320 km, sledi še različica z baterijo s 30 kWh in dosegom do 200 km. Polnjenje je mogoče s 100 kW DC in 11 kW AC. Za pogon sprednjih koles skrbi elektromotor s 83 kW (113 KM), kar zadošča za pospešek do stotice v 11 sekundah in doseganje hitrosti do 135 km/h.
Konec prihodnjega leta bo ponudbo dopolnil še C3 s klasičnim motorjem, 1,2-litrskim bencinskim trivaljnikom s 74 kW (100 KM) in robotiziranim menjalnikom, nekoliko kasneje še enako močan blagi hibrid.
Oprema bo razdeljena v tri pakete (you, plus in max), podrobnosti katerih še niso znane. Ë-C3 z večjo baterijo bo pri nas stal pod 25 tisoč evri (brez upoštevane subvencije), natančni ceniki bodo na voljo v prvih mesecih prihodnjega leta, prva vozila pa bodo na slovenske ceste zapeljala v juniju.