apple
Aktualno

Applovo opravičilo: »Z oglasom smo zgrešili«

V svetu oglaševanja se te dni najbolj govori o Applovem oglasu za iPad Pro, ki je mnoge močno razburil. Pritožujejo se namreč, da je v oglasu prikazano, kako naj bi iPad uničil vse analogne izdelke.

Oglas je v torek na družbenih omrežjih objavil Tim Cook, izvršni direktor Appla. V trenutku je naletel na številne negativne odzive tistih, ki menijo, da oglas slavi uničevanje človeške ustvarjalnosti in umetnosti s strani tehnologije.

Pri Applu so oglas umaknili in se zanj opravičili. Tor Myhren, podpredsednik tržnega komuniciranja pri Applu, je za AdAge podal naslednjo izjavo: »Ustvarjalnost je v našem genskem zapisu in za nas je izjemno pomembno, da oblikujemo izdelke, ki dajejo moč ustvarjalcem po vsem svetu. Naš cilj je slaviti nešteto načinov, kako se uporabniki izražajo in svoje ideje oživijo preko iPada. S tem videoposnetkom smo zgrešili cilj in žal nam je.«

Pozorni gledalci so medtem že opazili, da je oglas zelo podoben oglasu za mobilni telefon LG iz leta 2008, pri čemer Apple podobnosti ni komentiral.

Intervju

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Naši avtorji