Oglasno sporočilo

35.000 pošiljk preko nove platforme myGW, v samo petih mesecih od njene predstavitve

Pet mesecev po lansiranju na slovenski trg, je bilo preko portala myGW vodenih približno 35.000 prevozov strank Gebruder Weiss Slovenija. Nova platforma, ki je del strategije digitalizacije podjetja, svojim strankam ponuja hiter in enostaven dostop do storitev podjetja 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Portal zagotavlja tudi spletno upravljanje komunikacije strank s ponudnikom transportnih in logističnih storitev.
Avtor
06.12.2021 10:00
Čas branja: 2 min
35.000 pošiljk preko nove platforme myGW, v samo petih mesecih od njene predstavitve
Portal za stranke myGW navdušuje s svojo funkcionalnostjo, učinkovitostjo in preglednostjo. To je potrdila tudi interna anketa o zadovoljstvu. (Vir: Gebrüder Weiss)

»Dejstvo, da pretežni del naših strank že uporablja platformo myGW, je dodatna potrditev, da jim je v veliko pomoč, predvsem zaradi lajšanja vseh vrst interakcij z našo ekipo. Pravzaprav so od implementacije, ki je vključevala testno fazo, izključno prek platforme, stranke upravljale okoli 68.000 prevozov, "je povedal Klemen Dolenc, vodja prodaje Gebruder Weiss Slovenija.

Eno leto po uvedbi digitalnega portala za stranke myGW logistično podjetje Gebrüder Weiss ugotavlja, da je bil izjemen uspeh. Spletno orodje ima že več kot 12.000 uporabnikov v 18 državah, prednosti, ki jih prinaša, pa je potrdila tudi interna anketa o zadovoljstvu (ocena: 4,5 od možnih petih zvezdic). Pri tem je bila izpostavljena predvsem enostavna, hitra in pregledna oblika komunikacije: z enim računom je mogoče urejati vse zadeve v zvezi s transportnimi in logističnimi naročili, kjerkoli in kadarkoli.

Wolfram Senger-Weiss, izvršni direktor podjetja Gebrüder Weiss, pozitivne povratne informacije strank vidi kot potrditev, da je bil pravi korak storjen ob pravem času: »Pandemija koronavirusa je zelo spremenila naše običajno delovno okolje. myGW je naš način zagotavljanja preglednosti in izboljšanega dostopa našim strankam. Z omogočanjem našim strankam, da ostanejo na tekočem z našimi procesi, lahko te podatke uporabijo za sprejemanje premišljenih odločitev. S fleksibilnim spletnim dostopom do vseh storitev Gebrüder Weiss, imajo stranke ne glede na to, ali delajo od doma ali v pisarni; vedno dostop do informacij v realnem času o tem, kdaj bo blago dostavljeno (ETA). Naš poudarek bo v prihodnosti na nadaljnjem razvoju portala za podporo specifičnim potrebam trga in ciljne skupine, da bomo lahko še naprej dodajali vrednost za naše stranke.”

Cilj: Vrhunska zmogljivost od začetka do konca

Logistično podjetje je dalo zeleno luč za myGW septembra 2020, začenši v Avstriji, Nemčiji, Švici, na Češkem, Madžarskem in Slovaškem. Hitro so sledile druge države, uvedba v celotni skupini pa naj bi bila zaključena do konca leta. Gebrüder Weiss opisuje uvedbo svojega portala za stranke kot pomemben korak v svoji strategiji digitalizacije; s ciljem združiti najboljšo operativno in digitalno prakso, da bi ohranili vodilno vlogo v logistični industriji.

Gebrüder Weiss v Sloveniji

Gebrüder Weiss, je v Sloveniji, z logističnim vozliščem v Ljubljani, prisoten od leta 1995. Strankam nudi inteligentne logistične rešitve in prilagodljive distribucijske storitve po cesti, železnici, zraku in morju.

Kot del svoje digitalne strategije je Gebrüder Weiss v začetku leta 2020 uvedel platformo ETA Estimated Time of Arrival = Predviden čas dostave), prek katere lahko stranke podjetja prek spleta spremljajo zbirne pošiljke, vključno s predvidenim časom dostave le-teh. Gebrüder Weiss ponuja to digitalno storitev za zbirne transporte povsod, kjer podjetje opravlja končno dostavo.

Z uvedbo myGW v Sloveniji in integracijo ETA v portal imajo stranke podjetja dostop do vseh pomembnih informacij z enega računa, kadarkoli in od koder koli (statusi, ustrezni dokumenti, zaloge, naročila).


Vsebino omogoča Gebruder Weiss Slovenija