Videoigre v avtomobilih so milijardni posel. Najboljša platforma za to dejavnost bodo električni avtomobili. Foto: BMW
Videoigre v avtomobilih so milijardni posel. Najboljša platforma za to dejavnost bodo električni avtomobili. Foto: BMW

Novi BMW serije pet, ki je prejšnji petek prvič prišel s tekočega traku v Dingolfingu na Bavarskem, ima vgrajeno programsko opremo za igranje videoiger. V ta namen je BMW sklenil partnerstvo z zagonskim podjetjem N-Dream, ki kupcem BMW-ja ponuja t. i. ponudbo "casual gaming" – hitre, priložnostne igre z majhno grafično zahtevnostjo, ki so med drugim namenjene krajšanju časa.

BMW tako skače v zabavne vode, kar se neustavljivo dogaja po vsem svetu – to je igranje iger v avtomobilu. Poslovodsko svetovalno podjetje McKinsey ocenjuje, da bo leta 2030 z igranjem iger v avtomobilih po vsem svetu ustvarjena prodaja v vrednosti okoli milijarde evrov.

Tesla že nekaj časa uporabnikom svojih vozil ponuja računalniške igrice, s katerimi si krajšajo čas med polnjenjem vozil. Foto: Tesla
Tesla že nekaj časa uporabnikom svojih vozil ponuja računalniške igrice, s katerimi si krajšajo čas med polnjenjem vozil. Foto: Tesla

Kitajska bo na tem področju vodilni trg. "Aprilski avtomobilski salon v Šanghaju je marsikomu odprl oči. Na Kitajskem nič ne deluje brez igranja iger v vozilu," pravi Siegfried Dirr, podpredsednik inženirskih storitev in tehnologije pri Elektrobitu. Napoveduje, da se bodo morali proizvajalci avtomobilov umestili regionalno, še posebej pri integraciji igračarstva: "V Severni Ameriki in Evropi smo še daleč od kompleksne integracije igračarstva, ki jo Kitajci zelo kmalu pričakujejo v vozilih." Zabava v avtomobilu – in s tem tudi igranje iger – vedno bolj postaja prodajni argument prodajalcev vozil.

Pretakanje podatkov v oblaku bo postalo merilo za vse stvari. Tesla je decembra 2022 objavila, da bo integrirala platformo Steam v svojo obstoječo razvedrilno storitev Tesla Arcade. Steam je že na voljo v najnovejših različicah vozil model S in X. Je ena najpogostejših igralnih platform, ki jo uporabljajo za igranje računalniških iger prek interneta, tudi v skupnostih.