Ugodnih mesečnih najemov, popustov in drugih oblik prodajnega pospeška pri električnih avtomobilih danes ni več. Za to je zaslužnih več razlogov. Poleg dolgih dobavnih rokov pa je eden glavnih tudi povečano zanimanje za tovrstni pogon. V prvih treh mesecih letos je denimo prodaja električarjev v Sloveniji zrasla za več kot 60 odstotkov, na 553 vozil. Če se bo trend nadaljeval, bo letos skočila na več kot dva tisoč vozil. A le, če bodo kupcem na voljo zadostne količine.
Treba je še priznati, da je ponudba električnih avtov danes že res bogata, in to v vseh cenovnih razredih. Krepko so se popravili dosegi baterij, zato strah pred izpraznitvijo počasi izginja. K prodaji pa bo pripomogla vladna uredba, ki omogoča poračunavanje DDV pri službenih avtih.
Še vedno pa velja, da električen avto ni za vsakogar. Podjetnik ali zaposleni, ki želi z njim opravljati dolge poti, se bo krepko namučil s prilagajanjem na polnjenje. To tudi ni več tako poceni kot pred nekaj leti. Lani so cene pretoka elektrike na hitrih polnilnicah poskočile za več kot sto odstotkov. Če se vam mudi in si privoščite polnjenje na 350-kilovatnih polnilnicah Ionity, vas bo sto kilometrov stalo skoraj 20 evrov. To pa je strošek, primerljiv z močnimi bencinskimi motorji v športnih avtomobilih. Pravilo zato ostaja, da prihranke dosežete predvsem pri pametni izbiri polnjenja – na domačem ali službenem priključku.