Pečečnik: Voda Costella bo postala Zala

Ljubljana/Kostel, 10. januarja - Po dveh letih je podjetju Elektronček, katerega lastnik je podjetnik Joc Pečečnik, uspelo zaključiti odkup podjetja Costella.

Ljubljana, Elektronček Group.
Novinarska konferenca podjetja Elektronček Group, na kateri je Joc Pečečnik predstavil stanje in načrte v zvezi s podjetjema Costella in Moda MI&LAN.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Elektronček Group.
Novinarska konferenca podjetja Elektronček Group, na kateri je Joc Pečečnik predstavil stanje in načrte v zvezi s podjetjema Costella in Moda MI&LAN.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Elektronček Group.
Novinarska konferenca podjetja Elektronček Group, na kateri je Joc Pečečnik predstavil stanje in načrte v zvezi s podjetjema Costella in Moda MI&LAN.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Elektronček Group.
Novinarska konferenca podjetja Elektronček Group, na kateri je Joc Pečečnik predstavil stanje in načrte v zvezi s podjetjema Costella in Moda MI&LAN.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Elektronček Group.
Novinarska konferenca podjetja Elektronček Group, na kateri je Joc Pečečnik predstavil stanje in načrte v zvezi s podjetjema Costella in Moda MI&LAN.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Elektronček Group.
Novinarska konferenca podjetja Elektronček Group, na kateri je Joc Pečečnik predstavil stanje in načrte v zvezi s podjetjema Costella in Moda MI&LAN.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Elektronček Group.
Novinarska konferenca podjetja Elektronček Group, na kateri je Joc Pečečnik predstavil stanje in načrte v zvezi s podjetjema Costella in Moda MI&LAN.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Podjetje Costella je tako zopet aktivno. V tem dvoletnem obdobju so po Pečečnikovih besedah uredili nujno prenovo na objektih ter pripravili podjetje na prihodnost.

V Elektrončku računajo, da bodo spomladi vodo že lahko dobavili na tržišče.

Voda se na trg ne bo vrnila pod imenom Costella, temveč Zala. Slovenska družba Nika Bev, za katero stoji hrvaška skupina Stanić in ki je od Pivovarne Laško Union kupila blagovno znamko Zala, jim je namreč dala to ime v uporabo.

S tem se po njegovem mnenju združujeta najboljša ustekleničena voda in voda z največjim tržnim deležem v državi, slednji znaša več kot 50 odstotkov.

rbi/zc
© STA, 2024