Avto.info

Ferrari purosangue

Rojen je prvi novodobni, a še vedno pravi ferrari

Po številnih napovedih je luč sveta ugledal prvi Ferrarijev terenski križanec purosangue. Kljub za to znamko popolnoma novi zasnovi je to pravi ferrari z dvanjastvaljnikom v nosu.

Sreda, 14. september 2022

Prvi povzdignjeni ferrari in prvi ferrari s štirimi sedeži in štirimi vrati po 75 letih meri 4,97 metra v dolžino, 2,03 metra v širino ter seže 1,59 metra v višino. Sprednji del nakazuje poteze kupeja roma, pri čemer ima karoserija višjo bočno in strešno linijo. Od tal je oddaljena 18,5 centimetra in posajena na 22 palčna kolesa spredaj ter 23 palčna zadaj. Zadnja stranska vrata so skoraj neopazna, se pa odpirajo v nasprotni smeri od sprednjih in to pod kotom 79 stopinj. S kar 3,02 metra medosne razdalje je zagotovljeno dovolj prostora za potnika na dveh posameznih sedežih v drugi vrsti. Poleg tega je v zadku na voljo spoštovanja vreden prtljažnik, ki v osnovni postavitvi meri 473 litrov, ter ga je mogoče z zlaganjem zadnjih sedežev še dodatno povečati.

Precej posebna je tudi armaturna plošča, na kateri ne najdemo sredinskega zaslona. Vlogo slednjega prevzemata zaslon instrumentne plošče ter zaslon na dotik pred sovoznikom, ki merita 25,9-centimetra (10,2 palca). Sistem prav tako ne vključuje navigacijske naprave, saj povezljivost s sistemoma Android Auto in Apple car play omogoča uporabo najbolj naprednih in posodobljenih aplikacij.

V dolgem nosu se vrti 6,5-litrski atmosferski V12, ki razvije 533 kilovatov (725 KM) in 716 Nm, pri čemer je 80 odstotkov le-tega na voljo že pri 2.100 vrtljajih. Mogočni dvanajstvaljnik je povezan z osemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, pri katerem je običajni uporabi namenjenih prvih sedem prestav, osma pa vožnji na avtocesti. Štirikolesni pogon, ki ga je purosangue prevzel od modela GT4 lusso, so inženirji iz Maranella optimizirali, medtem ko se delovanje podvozja in oprijem spreminjata glede na izbiro voznega načina prek stikala manettino. Čeprav ni na voljo posebnega načina za terensko vožnjo, prilagojen sistem za nadzor stabilnosti zagotavlja zanesljivost tudi na spolzkih podlagah.

Tudi zmogljivosti so na ravni pravih ferrarijev. Stotica je dosegljiva v 3,3 sekunde, pospeševanje od 0 do 200 kilometrov na uro traja le 10,6 sekunde, končna hitrost pa znaša 310 kilometrov na uro.

Za izjemne vozne lastnosti in odlično voljivost poleg štirikolesnega pogona skrbijo še sistem za nadzor vektorjev navora, štirikolesno krmiljenje in Boschev napreden zavorni sistem ABS evo.

Vse te dobrote, seveda, imajo svojo ceno. Ta znaša 390 tisoč evrov, kar je res veliko, a ne toliko, da bi odvrnilo potencialne kupce, katerih število je še dodatno naraslo po napovedi V12 motorja. Ne glede na veliko zanimanje, pa so pri Ferrariju napovedali, da bo za ohranitev ekskluzivnosti modela, njegov delež v skupni prodaji znamke znašal največ 20 odstotkov.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.