Pod tem sloganom v Berlinu poteka letošnji sejem IFA, ki se danes zapira; na njem predstavljajo dosežke pospešene skoraj triletne digitalne preobrazbe in napovedujejo smernice, ki bodo zaznamovale prihodnost
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena IKT informator. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Slišali boste razpravo o pomenu prilagajanja tržnim trendom, nenehnemu izboljševanju in vlogi, ki jo igra umetna inteligenca v prihodnosti tehnologije in poslovanja.
Pavle Jazbec je prevzel strateško vodenje v okviru upravnega odbora, novo operativno vodstvo pa bodo sestavljali Mitja Buda, Tjaša Peroša in Igor Hostnik.
V Berlinu se danes končuje sejem IFA, namenjen izdelkom in rešitvam s področja IKT, potrošniške elektronike in hišnih aparatov. Gre za prvi pravi polnokrvni IFA po letu 2019, saj se ga je leta 2020 zaradi novega koronavirusa udeležila le peščica razstavljavcev, lani pa so ga odpovedali. Na sejmu tako lahko letos spoznavamo rezultate pospešene skoraj triletne digitalne preobrazbe, ki je precej spremenila naše življenje. Približno 1.100 proizvajalcev iz 46 držav je na več kot 150 tisoč kvadratnih metrih prostora predstavilo najnovejše tehnološke dosežke, ki so jih oblikovali in razvili za svet, ki je danes veliko bolj povezan in digitaliziran kot kadarkoli prej.
Povezljivost, pametno življenje in trajnost
Petdnevna prireditev poteka pod geslom »Pripravljeni, pozor, šov« (Steady Ready Show). Celotno dogajanje je v znamenju trendov povezljivosti, pametnega življenja in trajnosti. Inovacijsko središče IFA Next, v katerem razstavlja 182 razstavljavcev iz 19 držav, od tega 120 zagonskih podjetij, obiskovalcem ponuja pogled prek roba jutrišnjega dne. Na ogled so izdelki in storitve v kategorijah, kot so umetna inteligenca, robotika, poglobljene izkušnje, zelene tehnologije, pametno življenje, pametni dom, trajnost in digitalno zdravje. Največ razstavljavcev je iz Nemčije, Južne Koreje, Francije, Italije in ZDA.
Svet, v katerem je vse povezano
Na sejmu je potekala vrsta predavanj oziroma predstavitev. Glavni direktor podjetja Honor George Zhao in predsednik Honor Europe Tony Ran sta, na primer, predstavila svoje poglede na novo obdobje povezljivosti ter novosti na področju mobilne telefonije, tabličnih računalnikov in prenosnikov. Glavni direktor podjetja Qualcom Cristiano Amon je prikazal vizijo sveta, v katerem je vse povezano. Predsednik Huawei Consumer Business Group za zahodno Evropo William Tian pa je v pogovoru z glavnim analitikom družbe CCS InsightBenom Woodom predstavil nove pametne telefone ter izdelke za pametno pisarno, zdravstveno nego in fitnes.
Hakan Bulgurlu, glavni direktor podjetja Arçelik, ki vključuje blagovne znamke Grundig in Beko, je pokazal, kako lahko industrija potrošniške elektronike doseže trajnost. Na srečanju IFA+ Summit, kjer so med drugim nastopili nekdanji grški finančni minister Yanis Varoufakis, filozof Peter Sloterdijk, Lisandra Flach iz inštituta Ifo in član nemškega bundestaga Jürgen Trittin, pa je bila osrednja tema trenutni položaj na področju (de)globalizacije, ki je pomembna tudi za industrijo uporabniške elektronike.
Po dveh letih rasti upad trga uporabne elektronike
Kot je na uvodni tiskovni konferenci sejma povedala Sara Warneke, generalna direktorica GFU Consumer & Home Electronics, sta dve leti pandemije prinesli izjemno rast na področju uporabniške elektronike. Lani je bila rast 12,6-odstotna, prihodek industrije pa je dosegel 1,4 bilijona evrov. S približevanjem konca pandemije se je začelo tudi upadanje rasti globalnega trga, ki pa je še vedno nad stopnjo iz leta 2019. Na trg negativno vplivajo motnje v dobavnih verigah in znatne spremembe menjalnih tečajev, posebej med evrom in dolarjem. Prav tako vplivajo tudi rastoči stroški energije in transporta ter močna inflacija in splošno zviševanje cen, ne nazadnje pa tudi zapiranja posameznih območjih zaradi pandemije. V prvi polovici leta 2022 je tako globalni trg uporabniške elektronike upadel za 5,5-odstotka.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Svetovno prvenstvo v nogometu je tradicionalno pospeševalec prodaje televizorjev in letos ta dogodek sovpada še z obdobjem popustov ob črnem petku. Zdaj lahko strnemo vtise, kaj je prineslo počasi iztekajoče se leto, in damo nekaj nakupnih nasvetov.
Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B
Verjetno bodo zrcalnorefleksni modeli fotoaparatov na voljo še nekaj let, a se je nekaj vidikov toliko spremenilo, da jih nima več smisla ohranjati pri življenju.