REDAKCIJA - KOLOFON (EKIPA)

Registracija edicije: Elektronski časopis INSAJDER je vpisan pri Ministrstvu za kulturo z odločbo št. 006-203/01 pod zaporedno številko 36. Mednarodna serijska številka edicije: ISSN 1408-0990. Odgovorni urednik Igor Mekina.

»Podelitev oskarjev je zgolj šov, ki v spolitiziranosti in napadu s politično propagando poseka Eurosong!«

»Podelitev oskarjev je zgolj šov, ki v spolitiziranosti in napadu s politično propagando poseka Eurosong!«Hollywoodska industrija ni bila ustvarjena z namenom podpore filmski umetnosti, podelitev oskarjev pa nikakor ne nagrajevanju presežkov. Vse skupaj je iz leta v leto le vedno bolj smešno in večini očitno. In to je vse. Vir: Posnetek zaslona, FB

Letošnjo podelitev Oskarjev so nekateri slovenski MSM novinarji označili kot popolnoma nepolitično, a to seveda ni res.

Tudi to podeljevanje nagrad so uspeli spremeniti v šov, ki zelo pogosto ne nagrajuje več najboljše in umetniško najbolj prodorne filme, ki nastajajo predvsem v zahodnih državah.

Največji nagrajenec letošnjega šova, film Oppenheimer vsekakor ni slab film, a se je zelo očitno izognil številnim moralno zelo eksplozivnim temam, od tega, zakaj je bila bomba na koncu res sploh uporabljena (ne zaradi Japoncev, pač pa zaradi zastraševanja Rusov, ZSSR in ostalega sveta!) do vprašanj povezanih z odgovornostjo znanstvenikov za množične poboje civilnega prebivalstva.

Če bi poskusil odgovoriti na ta vprašanja bi bil film morda še boljši, a zalo verjetno ne bi prejel cele košarice Oskarjev, kot jih je zaradi očitne avtocenzure.

A zdrsov v politiko je bilo še več.

Povzela jih je Simona Rebolj:

»Podelitev oskarjev je brez dvoma zgolj šov, ki v spolitiziranosti in napadu s politično propagando poseka Eurosong. Vključno s pop glasbenimi točkami. Nič drugače ni bilo letos.

Malo propagande za vojno v Ukrajini (lani nagrada za smešno amaterski in demagoški dokumentarec o ameriškem učencu z univerze Yale za zdrahe v Rusiji - Alekseju Navalnem, letos o zavzetju Mariupola), pozdravi nas Aleksej Navalni, malo korporacijskega ali psevdofeminizma, malo vsiljivo nepristnega antirasizma, vse ključne filmske trofeje pa seveda romajo v naročje židovski tragediji in ambiciozni veličini (tuji in ameriški film)…

Hollywoodska industrija ni bila ustvarjena z namenom podpore filmski umetnosti, podelitev oskarjev pa nikakor ne nagrajevanju presežkov. Vse skupaj je iz leta v leto le vedno bolj smešno in večini očitno. In to je vse,« je zapisala.

Naše delo na Insajder.com z donacijami omogočate bralci.

Delite članek