Novice

Cleangrad: v Sloveniji veljajo precej nižji standardi, tudi kakovostni

Cleangrad je lani na avstrijskem trgu ustvaril 3,5 milijona evrov prometa, letos ga bo prek štiri milijone

Izbor urednice

FINANCE
ESG
(posebna izdaja) Kako trajnost živijo najboljši
PRO
ESG
Trajnostne prakse
ESGFinance PRO (posebna izdaja) Kako trajnost živijo najboljši (PRO)

Izšla je brezplačna tematska izdaja Kaj počnejo najboljši v ESG

IZVOZNIKI
Novice
Kdo gradi nove tovarne in na kakšne inovativne izdelke stavijo uspešna podjetja
PRO
Izvozniki.si
Izvozniki.si
NoviceFinance PRO Kdo gradi nove tovarne in na kakšne inovativne izdelke stavijo uspešna podjetja (PRO)

Izšla je brezplačna tematska priloga Novosti v uspešnih podjetjih

15.11.2021 05:00
Čas branja: 5 min
Cleangrad: v Sloveniji veljajo precej nižji standardi, tudi kakovostni
Posli za farmacevtsko industrijo Cleangradu prinesejo 90 odstotkov prihodkov. Letos načrtujejo 20 milijonov evrov prihodkov, kar je dvakrat toliko kot v letu 2018. Foto: Matevž KOSTANJŠEK/Cleangrad

»Pri vstopu na vsak tuj trg so ovire in tako je bilo tudi v Avstriji. Nekaj pomenijo operativni administrativni postopki s prijavami delavcev, večji problem je pa ta, da si ustvariš dobro ime na trgu ter da ga čez leta tudi obdržiš,« pravi Jernej Zupančič, direktor družbe Cleangrad, ki proizvaja čiste prostore. Cleangrad ima sicer tudi nišni izdelek, in sicer vrata, ki se zaradi napihljivega tesnila stoodstotno hermetično zapirajo in tako onemogočijo, da bi v čisti prostor vstopili oziroma iz njega ušli virusi ali bakterije. Dobaviteljev takih vrat je v Evropi zelo malo, dobavni roki so dolgi, cene visoke, zato so v Cleangradu v proizvodnji takšnih vrat videli priložnost.

Na tujih trgih ustvarijo 99 odstotkov prihodkov, največ v Belgiji in na Nizozemskem ter v Avstriji in Nemčiji. Sodelujejo sicer z do sto kupci, med njimi pa so tudi farmacevtski giganti, kot so GlaxoSmithKline, Novartis, Alcon, Johnson & Johnson, Octapharma, Merck, Sharp & Dohme (MSD), Schering Plough, Boehringer Ingelheim in drugi. Vsako leto v ljutomerskem podjetju izdelajo približno osem tisoč panelov za čiste sobe, v njihovih čistih prostorih pa cepivo proti COVID-19 izdeluje oziroma preizkuša pet farmacevtov. Še več, v čistih prostorih, ki nastajajo v Ljutomeru, teče vsa Pfizerjeva proizvodnja v Belgiji.

Posli za farmacevtsko industrijo sicer podjetju prinesejo 90 odstotkov prihodkov. Lani so ustvarili 17 milijonov evrov, dva milijona več kot predlanskim. Letos načrtujejo 20 milijonov evrov prihodkov, kar je dvakrat toliko kot v letu 2018.

Z angleščino prideš povsod, a dobro znanje nemščine je absolutna prednost

Cleangrad ima v Avstriji podjetje od leta 2012, in sicer zgolj pisarno zaradi lažje izvedbe poslov. Zaposleni so vsi na matičnem podjetju v Sloveniji. Lani so na avstrijskem trgu ustvarili 3,5 milijona evrov prometa, letos ga bo prek štiri milijone. Poslovanje v Avstriji jim sicer pomeni dobro petino celotnih prihodkov.

Zupančič navaja, da so razlike med slovenskim in avstrijskim trgom predvsem v strukturi kupcev. »V Avstriji smo preferenčni dobavitelj velikim farmacevtskim podjetjem in tako imenovani beauty pharmam, v Sloveniji pa za farmacijo tako rekoč ne delamo, ker imajo izbrane druge slovenske dobavitelje,« pojasni in doda, da vsako leto v Sloveniji z velikim veseljem naredijo kak projekt, predvsem v bolnicah, veterini in podobno. »Negativna razlika med Slovenijo in tujino je ta, da so pri nas precej nižji standardi. Prvič na področju kakovosti izdelkov in drugič na področju varnosti, zdravja pri delu in varovanja okolja pri izvedbi projektov,« navede direktor Cleangrada.

Na vprašanje, kakšen nasvet bi dali drugim slovenskim podjetjem, ki so na avstrijskem trgu ali pa nanj šele prodirajo, Zupančič odgovarja: »Z angleščino sicer prideš povsod, vendar je dobro znanje nemščine absolutna prednost. Kakovost je pomembna doma in tudi v tujini, sicer pa posel delamo ljudje, ne glede na to, katere narodnosti smo.«

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Herz je zasut z naročili in nujno potrebuje novo tovarno
Izvozniki.si
200 NOVIH DELOVNIH MEST
NoviceMateja Bertoncelj Herz je zasut z naročili in nujno potrebuje novo tovarno

Pričakujejo od 15- do 20-odstotno rast prodaje in dobička; odprli so nove trge, tudi Švico in Ukrajino, ter razvili vrsto novih izdelkov.

IZVOZNIKI
Novice
Slovenski trgovec z jeklom se širi v Srbiji
Izvozniki.si
NoviceMateja Bertoncelj Slovenski trgovec z jeklom se širi v Srbiji

Kovintrade je v Kragujevcu slovesno odprl štirimilijonsko naložbo v novo skladišče in pisarne.

IZVOZNIKI
Novice
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
Izvozniki.si
REKORDNI REZULTATI
NoviceMateja Bertoncelj Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb

Po 18 letih bodo v Podčetrtku začeli graditi nov hotel; nova bazena bosta prve kopalce sprejela še pred koncem leta.

IZVOZNIKI
Novice
J. Colarič: Krka kmalu z dvema milijardama prihodkov
Izvozniki.si
70-OBLETNICA POSLOVANJA
NoviceMateja Bertoncelj J. Colarič: Krka kmalu z dvema milijardama prihodkov
IZVOZNIKI
Novice
Nemčija v težavah, Kolektor Etra pa z družbo E.ON podpisal 80-milijonsko pogodbo
Izvozniki.si
ENERGETIKA
NoviceMateja Bertoncelj Nemčija v težavah, Kolektor Etra pa z družbo E.ON podpisal 80-milijonsko pogodbo

Nemškemu energetskemu velikanu bodo dobavili 53 energetskih transformatorjev; lani izjemen rezultat.

IZVOZNIKI
Novice
Pfizer je slovenski Cleangrad že drugič izbral za najboljšega dobavitelja
IZVOZNIKI
Novice
Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
Izvozniki.si
NALOŽBE V NOVO TOVARNO
NoviceMateja Bertoncelj Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov

Postavili bodo evropski distribucijski center ter stavbo za inženiring in proizvodnjo robotskih sistemov; 11 milijonov bodo vložili v robotizacijo proizvodnje.

IZVOZNIKI
Novice
To so ambiciozne naložbe Pomurskih mlekarn
Izvozniki.si
NoviceMateja Bertoncelj To so ambiciozne naložbe Pomurskih mlekarn

Lani je bilo za Pomurske mlekarne uspešno leto; v dveh letih bodo za naložbe namenili več kot deset milijonov evrov