franci kek Lady

Petru Vilfanu je dal banano

steven-tyler Svet24.si

Sodnik zavrnil tožbo proti Stevenu Tylerju

1683742138-dsc7401-01-1683742078843 Necenzurirano

Kenguru v togi ali zakaj Jaklič ne bi smel več ...

drama prenova-pl Reporter.si

Namesto države bo služil zasebnik: 2,55 milijona...

anamarija lampic nico gross af Ekipa24.si

Slovenska zvezdnica z ostro kritiko smučarske ...

Poleg britanskega škandala, Rebel razkriva tudi druga sporna povabila, vključno z 2-milijonsko ponud Odkrito.si

Kraljeva družina - Orgije in droga na zasebnih ...

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Vsemogočni kamionar: celjski župan Šrot in minister Vrtovec gresta na roko celjskemu podjetniku Petru Pišku

Deli na:
Vsemogočni kamionar: celjski župan Šrot in minister Vrtovec gresta na roko celjskemu podjetniku Petru Pišku

Celjski podjetnik Peter Pišek - Foto: Mediaspeed

V škodo krajanov Lopate in v poslovno korist podjetnika Petra Piška je le petsto metrov od avtocestnega izvoza Celje zahod predviden nov priključek in navezovalna cesta do načrtovanega Malega logističnega centra (MLC). Za zasebne interese podjetnika, ki vodi podjetje Pišek & HSF Logistics, naj bi DARS in mestna občina Celje zagotovila 3,5 milijona evrov.

Podjetniku Petru Pišku, ki zdaj poleg funkcije mestnega svetnika predseduje Sekciji za promet pri Obrtni zbornici Slovenije (je tudi predsednik Obrtne zbornice Celje in podpredsednik celjskega odbora SLS …), je bilo poprej zaupano tudi dolgoletno vodenje Krajevne skupnosti Ostrožno (vanjo sodi Lopata), zato so krajani Lopate verjeli, da zagotovo ne bo storil ničesar, kar bi bilo v škodo širše skupnosti.

Zakaj je bil na cesti, ki vodi mimo njegovega podjetja z velikim poslovnim objektom, odstranjen popolnoma nepoškodovan asfalt in zakaj betoniran in narejen kar osem metrov širok suh zadrževalnik?

Želeli smo izvedeti, zakaj Pišek širitve dejavnosti podjetja ne načrtuje na območjih izven kraja Lopata, ki so mu bila v preteklosti ponujena. Jaroslav Grajžl, predsednik Društva za našo vas Lopata, je pojasnil, da ni nobene potrebe po gradnji novega zahodnega izvoza in s tem metanja denarja skozi okno.



Kako je mogoče, da lahko zasebno podjetje HSF Logistics izvaja del dejavnosti v delu varovalnega pasu ob avtocesti in na območju, kjer poteka mednarodni plinovod?

Kakšno je pojasnilo Ministrstva za okolje in prostor, Ministrstva za infrastrukturo in Mestne občine Celje glede načrtovanega MLC Lopata in s čim je v primeru podjetja Pišek&HSF Logistics že seznanjeno Okrožno državno tožilstvo?

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24